اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

5 رکورد گینس که هیچکس تابحال نتوانسته آن ها را بشکند

تعدادی از رکورد های گینس وجود دارند که سال های سال است توسط هیچکس شکسته نشده است. کسانی که این رکورد ها را به نام خود ثبت کرده اند بااینکه از دنیا رفته اند اما هنوز کسی نتوانسته رکورد آن ها را جا به جا کند.

5 رکورد گینس که هیچکس تابحال نتوانسته آن ها را بشکند


از سال 1955 ، رکوردهای جهانی گینس در یک انتشار سالانه بسیاری از شاهکارها ، دستاوردها و ویژگی های جهان و مردم آن را ثبت و فهرست بندی می کند. در حالی که رکوردهای زیادی ثبت شده است ، بیشتر آنها پس از مدتی شکسته می شوند ، بسیاری از آنها بارها شکسته می شوند پس از ضبط اولیه آنها. برخی از آنها هرگز شکسته نشده اند و هنوز هم کسی نتوانسته آن ها را بشکند.

تعدادی از رکورد های گینس وجود دارند که سال های سال است توسط هیچکس شکسته نشده است. کسانی که این رکورد ها را به نام خود ثبت کرده اند بااینکه از دنیا رفته اند اما هنوز کسی نتوانسته رکورد آن ها را جا به جا کند.

1- قد بلندترین مرد جهان
افراد زیادی وجود دارند که بسیاری از آنها قد های بلندی دارند، اما تنها یک مرد رکورددار بلندترین قد تاریخ است. رابرت ودلو بلندترین فردی است که تاکنون به دنیا آمده و قد وی از نظر پزشکی ثبت شده است. گرچه وی از پدر و مادری با اندازه متوسط ​​به دنیا آمد و هنگام تولد 8.7 پوند وزن داشت ، اما ودلوو 2.72 متر قد داشت . متأسفانه ، او فقط تا 22 سالگی زندگی کرد

قد

2- ثروتمند ترین انسان تاریخ
در سال 2020 ، ثروتمندترین مرد جهان جف بزوس ، بنیانگذار آمازون بود که 146.9 میلیارد دلار ثروت شخصی کسب کرده بود. گرچه این فقط ممکن است هر آنچه آمازون چندین هزار برابر می فروشد خریداری کند ، اما این شخصی ترین ثروت یک فرد در طول تاریخ جهان نیست. شخصی که از نظر ثروت شخصی تقریبا جف بزوس را میبلعد، کسی نبود جز جان دی راکفلر ، مردی که 90٪ تولید نفت در ایالات متحده را کنترل می کرد. در سال 1913 ، ثروت شخصی وی 900 میلیون دلار ذکر شد.
ثروتمند

3- طولانی ترین ناخن های دست دنیا
اگر تاکنون نسخه ای از رکوردهای جهانی گینس را باز کرده اید ، این احتمال وجود دارد ، شما تصویری از شریدهار چیلال از پونا ، هند را دیده اید و از آنچه دیده اید وحشت زده شده باشید. این به این دلیل است که شریدهار چیلال رکورددار داشتن طولانی ترین ناخن های جهان است که رکوردی است که او با بریدن ناخن های خود به مدت 66 سال به دست آورد. البته داشتن چنین ناخن هایی امکان استفاده از دست شما برای هر چیز را فراهم نمی کند ، بنابراین او فقط ناخن های سمت چپ خود را بزرگ می کند در حالی که دست راست خود را مرتب نگه می دارد.

ناخن

4- مردی که 7 بار از صاعقه جان سالم به دربرد
احتمال برخورد صاعقه در یک نقطه در طول زندگی فرد 1/15300 است. مطمئناً ، این اتفاق بسیار نادر است ، اما در مورد صاعقه بیش از یک بار در زندگی خود چه می کنید؟ سی سالیوان نگویید هفت بار مورد اصابت قرار گرفت و زنده ماند! ، سالیوان هفت بار از اصابت ضربه جان سالم به در برد ، که در سال 1942 آغاز شد و در سال 1977 با آخرین حمله خود پایان یافت.

صاعقه

5- مردی که 2 بار از انفجار اتمی جان سالم به دربرد

هنگامی که ایالات متحده اولین سلاح اتمی مورد استفاده در جنگ را در شهر هیروشیمای ژاپن انداخت ، بین 90،000 تا 146،000 شهروند ژاپنی کشته شدند ، بلافاصله یا به مرور زمان به دلیل سوختگی تشعشع و قرار گرفتن در معرض. دو روز پس از پرتاب پسر کوچک به هیروشیما ، بمبی دیگر با عنوان "پسر چاق" بر روی ناگازاکی ریخته شد و این انفجار منجر به مرگ بین 39000 تا 80،000 شد. بیش از نیمی از کشته شدگان در اولین روز هر بمب گذاری کشته شدند و افراد کمی زنده مانند تا این داستان را تعریف کنند. یک نفر شاهد هر دو بمب گذاری بود و رکورد وی نیز اثری است که امیدوارم هرگز شکسته نشود. هنگامی که اولین بمب پرتاب شد ، تسوتومو یاماگوچی در یک سفر کاری به هیروشیما بود و او به طرز معجزه آسایی زنده ماند. پس از تخریب شهر ، او به شهر خود بازگشت ، که متاسفانه ناگازاکی بود. او دقیقاً به موقع برای دیدن و زنده ماندن بمب دوم وارد شد. تسوتومو یاماگوچی نه تنها از جنگ جان سالم به در برد ، بلکه او همچنین از یک قرن جان سالم به در برد و تا 93 سالگی زندگی کرد و در سال 2010 در معرض سرطان معده قرار گرفت.

اتمی

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد