اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

موج چهارم کرونا دفاتر املاک را هم تعطیل کرد

رئیس اتحادیه مشاوران املاک از تعطیلی دو هفتگی دفاتر املاک همزمان با موج چهارم کرونا خبر داد.

به گزارش سایت طلا ،رئیس اتحادیه مشاوران املاک از تعطیلی دو هفتگی دفاتر املاک همزمان با موج چهارم کرونا خبر داد.

مصطفی قلی خسروی اظهار کرد: طبق مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، دفاتر مشاور املاک از روز ۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۰ به مدت دو هفته تعطیل هستند و با کسانی که از این مصوبه تخطی کنند برخورد قانونی می شود.

وی افزود: ستاد ملی مبارزه با کرونا صنوف گروههای شغلی ۲، ۳ و ۴ را به مدت دو هفته از فعالیت منع کرده که دفاتر املاک نیز جزو این گروهها هستند. این موضوع را در بخشنامه ای به تمامی دفاتر املاک شهر تهران اعلام کرده ایم.

خسروی درباره تنبیهاتی که برای تخطی دفاتر املاک از مصوبه ستاد کرونا در نظر گرفته شده است گفت: تنبیهات را اتاق اصناف و ستاد کرونا تعیین می کنند اما قطعا با کسانی که اقدام به بازگشایی دفاتر کنند برخوردهای سنگین از جمله پلمپ صورت خواهد گرفت.

مشاغلی که از امروز اجازه فعالیت ندارند

علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، ابراز کرد: در زمان حاضر 80 درصد شهرهای کشور در وضعیت قرمز و نارنجی قرار دارند.

رئیسی در تشریح مشاغل گروه 1 گفت: مشاغل گروه 1 مانند سوپرمارکت‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تعمیرگاه‌ها و سایر مشاغل ضروری هستند.

وی افزود: در شهرهای با وضعیت نارنجی هم گروه 1 و 2 مشاغل اجازه فعالیت دارند و گروه 3 و 4 نمی‌توانند فعالیت داشته باشند.

رئیسی اظهار داشت: در زمان حاضر 257 شهر قرمز داریم که خروج پلاک‌های بومی و ورود پلاک‌های غیربومی به این شهرها غیرمجاز است.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا تصریح کرد: همه فعالیت‌های آموزشی باید تعطیل باشد و به‌صورت مجازی برگزار شود، همچنین رستوران‌ها اجازه پذیرش مهمان ندارند و باید به‌صورت بیرون‌بر فعالیت داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: از امروز به‌مدت 10 روز تعطیلی‌های سراسری اعمال خواهد شد و بعد از آن ارزیابی کنیم اگر لازم بود این تعطیلی‌ها ادامه پیدا کند وگرنه متوقف شود.

فهرست مشاغلی که از امروز در شهرهای قرمز و نارنجی مشمول محدودیت‌ها هستند به این شرح است:

وضعیت فعالیت مشاغل در شهرهای نارنجی:

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد