اونس طلا2348.08
مظنه15,297,000
18 گرم3,531,300
ارزش سکه34,464,141
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,150,000
نیم24,800,000
ربع14,900,000

روشی عجیب در کلاهبرداری با ماشین‌حساب که هیچکس از آن خبر نداشت

فیلمی که در پایین به شما نشان میدهیم در واقع یکی از روش های کلاهبرداری از محاسبات با ماشین حساب به است که کمتر کسی حتی به آن فکر کرده است و حتی ممکن است شما هم در دام اینچنین کلاهبرداری هایی قراره گرفته باشید.

روشی عجیب در کلاهبرداری با ماشین‌حساب که هیچکس از آن خبر نداشت


شاید شما هم در طول زندگی خود با شیوه های کلاهبرداری مختلفی رو به رو شده باشید که سعی دارند از طریق راه هایی که حتی فکرش را هم نمیکردید به حساب های بانکی شما دسترسی پیدا کنند، کارت بانکی شما را کپی کنند و یا حتی از بیمارستان به شما زنگ بزنند و در خواست فوری پول برای جراحی یکی از نزدیکان شما را داشته باشند.

کلاهبرداری

جدا از کلاهبرداری هایی که ممکن است از طریق تلفنی و یا حتی اینترنتی اتفاق بیفتد، شما باید همیشه گوش به زنگ باشید و بدانید چه چیزی واقعا حقیقت دارد و چه چیزی نه.

فیلمی که در پایین به شما نشان میدهیم در واقع یکی از روش های کلاهبرداری از محاسبات با ماشین حساب به است که کمتر کسی حتی به آن فکر کرده است و حتی ممکن است شما هم در دام اینچنین کلاهبرداری هایی قراره گرفته باشید. این روش که در محاسبات ماشین حسابی خود را نشان میدهد در واقعی به مسئله گرد کردن اعداد از طریق ماشین حساب ارتباط دارد که باید به آن توجه داشته باشید.

BOX:491554226

همانطور که مشاهده کردید این روش در معاملات دقیق و با حجم بالا و یا مبادلات با ارزش مانندطلا و امثال آن به راحتی میتواند تاثیر بالایی در میزان محاسبات از نظر هزینه ای داشته باشد. نیاز نیست که در تنظیمات ماشین حسابی مهارت داشته باشید فقط باید بدانید که دقیقا شیوه معمول و یا روش محسابه اعداد در ماشین حساب های اینچنین دقیقا به چه شکل است. یعنی تنظیمات معمول آن را یاد گرفته باشید تا در دام این چنین کلاهبرداری هایی نیفتید.

ماشین حساب

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد