اونس طلا2394.45
مظنه16,181,000
18 گرم3,735,300
ارزش سکه36,455,793
قدیم (بهار)40,500,000
جدید (امامی)43,350,000
نیم25,800,000
ربع15,800,000

زمان تصمیم گیری برای طلا و نقره

در اینجا ما یک بار دیگر در نقطه تصمیم گیری برای طلا ، نقره و پلاتین هستیم.

به گزارش سایت طلا ،قیمت ها نشان می دهد یک حرکت بزرگ در پیش است. الگوی ادغام منجر به شکست صعودی یا ادامه روند نزولی خواهد شد.

ماه ها است که به دوراهی رسیده ایم. ازدحام همیشه بزرگترین زمان عدم اطمینان است زیرا گاوها و خرس ها برای کنترل قیمت مبارزه می کنند. جنگ فعلی با طلا بین 1700 تا 1750 دلار است. نقره بین 24.5 تا 25.5 گیر کرده است.

اجازه دهید عملکرد قیمت داستان را بازگو کند. ما با خرید آگاهانه که حرکت های کوتاه مدت هیچ تاثیری در دیدگاه بلند مدت ما ندارند، به خرید فلزات ادامه می دهیم.

جزییات نشست سیاست پولی ماه گذشته بانک مرکزی آمریکا که روز چهارشنبه منتشر شد، نشان داد مقامات بانکی آمریکا متعهد شدند تا زمان احیای اقتصادی کامل، به پشتیبانی از اقتصاد بپردازند.

به گفته مایکل مک کارتی، استراتژیست ارشد بازار در شرکت سی ام سی مارکتس، بانک مرکزی آمریکا درباره موضع خود درباره نرخ‌های بهره بسیار مطمئن بود. سرمایه‌گذاران انتظار دارند بانک مرکزی آمریکا نرخهای بهره را تا ژانویه سال ۲۰۲۲ افزایش دهد زیرا زمانی که تورم از کنترل خارج شود، کار دشواری خواهد بود.

سیاستگذاران متعدد در نشست روزهای ۱۶ و ۱۷ مارس بانک مرکزی آمریکا خاطرنشان کردند تصور می‌کنند نرخهای بهره شاید لازم باشد زودتر از موعدی که همکارانشان پیش بینی می کردند افزایش پیدا کند و شاید تا سال آینده باید افزایش پیدا کند

جفری هالی، تحلیلگر ارشد بازار در شرکت OANDA در یادداشتی نوشت: طلا در کوتاه مدت در سطح ۱۷۲۷ دلار و ۱۷۲۰ دلار و پس از آن در سطح ۱۷۰۵ دلار از حمایت برخوردار است.

بر اساس گزارش رویترز، عامل دیگری که از قیمت طلا پشتیبانی کرد، عقب نشینی دلار بود که نزدیک به پایین‌ترین حد دو هفته اخیر در برابر ارزهای رقیب معامله شد و کاهش بازده اوراق خزانه را دنبال کرد.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد