اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

11 نکته امنیتی که هر خانمی باید آنها را رعایت کند

قدم زدن در خیابان، سفارش دادن غذا یا سوار خودرو شدن کار هایی بسیار معمولی به نظر می رسند اما اگر مراقب امنیت خود نباشید همه آنها می تواند برای شما بسیار خطرناک باشند.

11 نکته امنیتی که هر خانمی باید آنها را رعایت کند


قدم زدن در خیابان، سفارش دادن غذا یا سوار خودرو شدن کار هایی بسیار معمولی به نظر می رسند اما اگر مراقب امنیت خود نباشید همه آنها می تواند برای شما بسیار خطرناک باشند.

گاهی اوقات ممکن است تنها در خیابان قدم بزنید اما مردی غریبه با شما بسیار دوستانه برخورد کند. باید توجه کنید که همه افراد نیتی بدی ندارند اما در این مواقع بهتر است امنیت را رعایت کنید.

در ادامه به شما نکاتی را خواهیم گفت که نیاز است درباره آنها امنیت را رعایت کنید.

1. وقتی کسی درباره محل زندگی تان از شما پرسید به او آدرس، اسم خیابان و یا کوچه ندهید. تنها به سادگی می توانید بگویید که نزدیک یکی از فروشگاه های زنجیره ای مانند هایپر مارکت ها، فروشگاه های رفاه و... زندگی می کنید.

2. اگر غریبه ای از شما درباره اتومبیلتان سؤال پرسید به او بگویید که برای خودتان نیست و آن را از همسر، دوستان و یا خانواده تان قرض گرفته اید.

3. اگر در خانه تنها زندگی می کنید و فردی برای تامیرات به خانه شما آمده است، به او نگویید که تنها هستید. اگر از شما در این مورد سؤال پرسید بگویید که همسرتان یا هم خانه ای تان بیرون است.

4. در صورتی که به تنهایی مسافرت می کنید، هرگز اعلام نکنید که تنها هستید. اگر از شما پرسیدند که آیا تنها سفر می کنید، بگویید که همراه با دوستتان هستید اما او در عقب یا جلوی قطار/اتوبوس/هواپیما نشسته است.

5. کارت شناسایی محل کار، مدرسه و یا دانشگاه خود را به هیچ عنوان در معرض نمایش قرار ندهید.

6. اگر در یک پارکینگ یا خیابان خلوت خودروی خود را پارک کرده اید و فردی مزاحم شما شده است می توانید ریموت خودرو خود را فشار داده تا با ایجاد سر و صدا آن فرد را دور کنید.

7. در آسانسور میان در و دکمه های آسانسور بایستید تا در صورت خطر به دکمه اعلان هشدار دسترسی داشته باشید.

8. بر روی دستگیره در هتلی که در آن اقامت دارید زنگوله یا هر وسیله ای که بتواند صدا تولید کند قرار دهید. این کار باعث می شود تا اگر کسی ناخودآگاه وارد اتاق شد آن را متوجه شوید.

9. هنگام سفارش غذا ترجیحا نام یک مرد را برای گیرنده سفارش عنوان کنید.

10. اگر هر روز صبح در ساعت مشخصی به سر کار می روید یا برای قدم زدن بیرون می روید، برنامه زمانی خودتان را با دیگران به اشتراک نگذارید و در پاسخ به سؤال دیگران بگویید که برنامه تان نامشخص است و مدام تغییر می کند.

11. و در آخر هنگامی که قدم می زنید و فردی مزاحم شما می شود بهترین راه پاسخ ندادن و نادیده گرفتن آن فرد است. حتی اگر فکر می کنید که نادیده گرفتن به خوبی جواب نمی دهد یک بهانه قطعی بیاورید و از صحبت کردن پرهیز کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد