اونس طلا2313.78
مظنه14,726,000
18 گرم3,399,500
ارزش سکه33,177,678
قدیم (بهار)38,300,000
جدید (امامی)41,300,000
نیم23,700,000
ربع15,100,000

با رعایت این نکات برای همیشه از شر خروپف شبانه خلاص شوید

یکی از مسائلی که بسیاری از افراد این روز ها با آن رو به رو هستند خروپف شبانه است و برای کسی که همسرش خروپف می‌کند، اغلب باعث میشود در طول شب خواب نامطلوبی را تجربه کند، که در نهایت می تواند به اتاق خواب جداگانه نیز منجر شود.

با رعایت این نکات برای همیشه از شر خروپف شبانه خلاص شوید


برای کسی که همسرش خروپف می‌کند، اغلب باعث میشود در طول شب خواب نامطلوبی را تجربه کند ، که در نهایت می تواند به اتاق خواب جداگانه منجر شود. شما ممکن است در بین 45٪ بزرگسالان عادی باشید که حداقل گاهی اوقات خروپف می کنند یا احتمالاً شخصی را که این کار را می کند می شناسید.

خروپف

1. موقعیت خواب خود را تغییر دهید.
دراز کشیدن به پشت باعث می شود که پایه زبان شما به دیواره پشت گلو نزدیک شود و باعث ایجاد صدای لرزشی در هنگام خواب شود. خوابیدن به پهلو ممکن است به جلوگیری از این امر کمک کند.

اسلاتر می گوید: "یک بالش بدن (یک بالش تمام قد که کل بدن شما را پشتیبانی می کند) رفع راحتی می کند." "این کار شما را قادر می سازد خوابیدن به پهلو را حفظ کنید و می تواند تفاوت چشمگیری ایجاد کند."

2. کاهش وزن
کاهش وزن به برخی افراد کمک می کند اما به همه کمک نمی کند. چون حتی افراد لاغر هم خروپف میکنند.

اگر وزن شما افزایش یافته و خرخر کرده اید و قبل از افزایش وزن خرخر نکرده اید ، کاهش وزن می تواند کمک کند. اسلاتر می گوید: "اگر در اطراف گردن خود اضافه وزن پیدا کنید ، قطر داخلی گلو را فشرده می کند و باعث می شود که در هنگام خواب بیش از حد سقوط کند و باعث خروپف می شود."

وزن

3- بهداشت خواب را رعایت کنید.
عادات نامناسب خواب که همچنین به عنوان "بهداشت" خواب شناخته می‌شود. می تواند تاثیری بالایی در میزان خروپف شما داشته باشد. به عنوان مثال ساعتهای طولانی کار بدون خواب کافی به این معنی است که بالاخره تاثیر خود را خواهد گذاشت. در واقع منظور ما از بهداشت خواب این است که زود بخوابید و زود بیدار شوید. دیر خوابیدن عمق خواب شما را به شدت بالا میبرد و باعث ایجاد فشار بیشتر در ایجاد صدای خروپف می‌شود.

4. گذرهای بینی را باز کنید.
اگر خروپف از بینی شما شروع شود ، باز نگه داشتن مجاری بینی ممکن است کمک کند. این کار اجازه می دهد هوا به آهستگی حرکت کند. مجاری بینی شما نیز به همین ترتیب کار می کنند. اگر بینی شما به دلیل سرماخوردگی یا انسداد دیگر مسدود یا باریک باشد ، هوای سریع حرکت می کند و خروپف ایجاد می کند. دوش آب گرم قبل از خواب می تواند به باز شدن مجاری بینی کمک کند.

خواب

5. بالش های خود را تغییر دهید.
آلرژی ها در اتاق خواب و بالش شما ممکن است در ایجاد خروپف تاثیر گذار باشند. آخرین بار کی پنکه سقفی و یا کولر خود را گردگیری و تمیز کرید ؟ ریزگردها در بالش جمع می شوند و می توانند واکنش های آلرژیک ایجاد کنند که منجر به خروپف می شود. هر دو هفته یک بار بالش های خود را در چرخه کرک هوا قرار دهید و هر شش ماه یک بار آنها را تعویض کنید تا مایت های گرد و غبار و مواد حساسیت زا را به حداقل برسانید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد