اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

قیمت دلار در مسیر صعودی قرار گرفت

قیمت دلار در روز های ابتدایی هفته کاهش چشم گیری داشت اما در حال حاضر یک حرکت صعودی آرام و تدریجی را آغاز کرده است و پیش بینی ها حاکی از افزایش قیمت آن است.

قیمت دلار در مسیر صعودی قرار گرفت


قیمت دلار در روز های ابتدایی هفته کاهش چشم گیری داشت اما در حال حاضر یک حرکت صعودی آرام و تدریجی را آغاز کرده است و پیش بینی ها حاکی از افزایش قیمت آن است.

با اینکه دلار تحت سایه نشست وین اتریش قرار دارد ولی به نظر میرسد معامله گران امیدی به خروجی نشست ندارند تا دلار در محدوده ۲۴۰۸۰ تا ۲۵۰۸۰ تومان بماند.

دلار

البته روند حواله درهم به این فتح کانالی دلار کمک کرد، کماکان نشست حضوری برجام در وین اتریش سه شنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ و جلسه مجمع FATF در چهارشنبه ‏۱۸ فروردین ۱۴۰۰ دو خبر مهم سیاسی دلار است.

بازارساز روز گذشته دلار نیمایی را در کانال ۲۲ هزار تومان و دلار صرافی ملی را وارد ۲۴۴۰۰ تومان و دلار صرافی های منتخب را نیز وارد کانال ۲۴۵۰۰ تومان کرد تا در صورتی که خروجی فاند اتریش باب میل دلار باشد از بازار عقب نباشد.

با این حال معامله گران احتیاط را در سبد کاری خود لحاظ کرده اند و می دانند برای اینکه دلار افزایشی شود باید درهم به کانال ۷۰۰۰ تومان برگردد.

قیمت دلار

در واقع برای حرکت های افزایشی دلار باید بتواند از ۲۵۲۰۰ تومان عبور کند و برای کاهشی شدن نیز باید به زیر ۲۴۵۰۰ برگردد که همه این اتفاقات به خروجی دو نشست ذکر شده بالا بستگی دارد.

فرانسه می گوید نشست امروز وین بر اساس پیشنهاد ماکرون به بایدن و روحانی بوده و آمریکا تمایل دارد فقط 1 میلیارد دلار از دارایی های ایران را آزاد کند؛ همچنین آزادی برخی از زندانیان ایرانی در آمریکا امکان پذیر خواهد بود.

تا دیروز اخبار به گونه‌ای بوده که در مذاکرات وین اتفاق خاصی رخ نخواهد داد و معامله گران بتدریج خریدهای احتیاطی خود را بالا برده اند.

پیش بینی دلار

ایران می گوید تغییری در سیاستهای خارجی کشور رخ نداده و فارغ از بحق بودن خواسته ایران، دشوار است که طرف غربی نیز به یک باره تمام اختلافات خود را کنار بگذارد از طرفی آمریکا می گوید در مذاکرات وین تحریمی برداشته نخواهد شد و معامله ‌گران این گونه صحبت ها را در موقعیت خرید و فروش خود لحاظ خواهند کرد.

با این حال امروز دلار گوش به وین اتریش دارد تا فردا نیز تصمیمات مجمع در باره AFTF را نیز به فاندپذیری خود اضافه کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد