اونس طلا2305.7
مظنه15,051,000
18 گرم3,474,500
ارزش سکه33,909,903
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,900,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

عکس جالب پیمان معادی در قطب شمال

پیمان معادی بازیگر سرشناس و مطرح سینما و تلویزیون عکسی از حضور خود در قطب شمال منتشر کرد که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

عکس جالب پیمان معادی در قطب شمال


پیمان معادی بازیگر سرشناس و مطرح سینما و تلویزیون عکسی از حضور خود در قطب شمال منتشر کرد که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

او در این پست اینستاگرامی نوشت :

" مشغول کار در قطب شمال و دیدن شفق های قطبی در سرمای -28 درجه"

اینستاگرام

پیمان معادی یکی از معروف ترین بازیگرانی است که در عرصه بین المللی و در سایر فیلم های سینمایی خارجی نیز به ایفای نقش پرداخته است. از فیلم های معروفی که پیمان معادی در آن به ایفای نقش پرداخته است فیلم معروف camp x ray می باشد که در کنار کریستن استوارت بازیگر مطرح هالیوود به ایفای نقش پرداخت.

پیمان معادی

از فیلم های معروف و پر افتخار پیمان معادی میتوان به بازی در فیلم « جدایی نادر از سیمین» محصول سال 1389 به کارگردانی اصغر فرهادی اشاره کرد که توانست برنده جایزه اسکار بهترین فیلم غیر انگلیسی زبان در سال 2012 شود. این فیلم در سطح بین المللی در واقع به اسم جدایی شناخته می‌شود. همانطور که گفتیم این فیلم که کارگردانی آن را اضغر فرهادی برعهده داشت توانست نزدیک به 20 میلیون دلار در دوره ای از زمان اکران خود فروش داشته باشد.

اسکار

این فیلم بر اساس نشریه گاردین در فهرست ۱۰۰ فیلم برتر سینمای جهان که از سال ۲۰۰۰ میلادی تاکنون ساخته شده قرار گرفت. از بازیگران اصلی این فیلم میتوان به پیمان معادی، لیلا حاتمی، شهاب حسینی، ساره بیات و مریلا زارعی اشاره کرد.

پیمان معادی در طول زندگی حرفه ای خود به عنوان بازیگر جایزه های زیادی را در سطح بین المللی و داخلی از آن خود کرد که میتوان به قدرت بالای او در حرفه بازیگری و تا حدودی کارگردانی اشاره کرد با اینکه او تنها کارگردانی 3 فیلم را در طول دوره حضور در دنیای سینما و تلویزیون داشته است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد