اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

رئیس سازمان بورس: دنبال رونق بورس هستیم

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: رونق بورس می‌تواند به اجرای خوب قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کمک کند و ما حتماً این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

به گزارش سایت طلا،محمدعلی دهقان دهنوی با اشاره به نشست خود با اعضای کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس که روز گذشته در این کمیسیون برگزار شد، گفت: در این نشست دغدغه نمایندگان درباره مسائل کلان اقتصادی و بازار سرمایه به ویژه تاثیر بودجه 1400 بر بازار سرمایه مطرح شد که در ادامه نکات منفی و مثبتی را تشریح کردم.

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار ادامه داد: نکات مثبت خوبی در بودجه 1400 وجود دارد، مانند معافیت مالیات انتقال دارایی به ابزارها و نهادهای مالی که می‌تواند زمینه بسیار خوبی برای توسعه نهادها، ابزارهای مالی و صندوق پروژه ها باشد. همچنین در این بودجه اجازه سرمایه‌گذاری به بانک‌ها داده شده و این موضوع می‌تواند قدمی مثبت در جهت رونق بازار سرمایه باشد.

دهقان دهنوی تصریح کرد: نکات قابل تاملی هم در بحث بودجه سال جاری وجود دارد، مانند حجم بالای انتشار اوراق که باید با کنترل بازار باز بانک مرکزی و نرخ‌های سود باشد تا تاثیر منفی بر بازار نگذارد. افزایشی هم در نرخ خوراک شرکت های تولیدی پیش بینی شده که درخواست دادیم این موضوع به صورت تدریجی اجرایی شود تا آثار منفی در پی نداشته باشد.

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار تاکید کرد: در این نشست ضمن استماع نکات و ملاحظات نماینده‌ها به راهکارهای خوبی برای کمک به بازار سرمایه و رونق این بازار دست یافتیم، بخشی از این رونق می‌تواند به اجرای خوب قانون بودجه سال 1400 کمک کند و ما حتماً این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد