اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

گوگل از تراشه مخصوص خود در گوشی پیکسل 6 استفاده خواهد کرد

این تراشه، با نام Whitechapel، ممکن است پاییز امسال رونمایی شود.

به گزارش سایت طلا ،این تراشه، با نام Whitechapel، ممکن است پاییز امسال رونمایی شود.

شایعات در مورد کار گوگل بر روی تراشه خود از سال 2020 به گوش می رسد و امروز گزارش جدیدی ادعا می کند که این شرکت قرار است اولین تراشه خود را در پرچمدار بعدی خود معرفی کند. طبق اسناد 9to5Google، این تراشه با نام Whitechapel قرار است گوشی پیکسل گوگل را که پاییز رونمایی خواهد شد را تامین کند.

گوشی پیکسل 6

گزارش های قبلی حاکی از آن بود که Whitechapel یک تراشه برای گوشی ها و کروم بوک ها خواهد بود و همچنین گوگل با سامسونگ برای توسعه پردازنده ها همکاری کرده است. 9to5Google با اشاره به اینکه Whitechapel با سامانه یکپارچه سازی (SLSI) در حال توسعه است با اتصال به تراشه اگزینوس سامسونگ ارتباط برقرار می کند.

چندین نام در گزارش 9to5Google وجود دارد، از جمله GS101، که به گفته این رسانه، یک شکرت داخلی برای این تراشه انتخاب می شود. 9to5Google حدس می زند که حروف GS می تواند مخفف Google Silicon باشد. نام دیگری که در این گزارش آمده است Slider است. اسلایدر به چندین پروژه دیگر با نام های Raven و oriole مرتبط است. انتظار می رود پرچمداران این کمپانی در پاییز کعرفی شوند که یکی از آن ها گوشی پیکسل 6 است.

گوشی پیکسل 6

زمانی که Engadget برای تایید این خبر تماس گرفت، گوگل از ظ=اظهار نظر در مورد این گزارش خودداری کرد. با توجه به سابقه شرکت در استفاده از نام های رمزی و شایعات مداوم پیرامون Whitechapel، این گزارش احتمال زیادی دارد. با توجه به اینکه بقیه سازندگان تلفن همراه تراشه های اختصاصی خود را ساختند، تعجب آور نیست که گوگل نیز این کار را انجام دهد. در حالی که هنوز هیچکدام از اینها رسمی نیست و ماه ها تا معرفی پیکسل 6 فاصله داریم، احتمالا همچنان خبرهایی را از سمت گوگل خواهیم شنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد