اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

با این 4 کار راحت پوستتان را نابود کنید

یکی از فجایع مراقبت از پوست تلاش برای از بین بردن لکه های پوستی اغلب زیبایی طبیعی پوست را از بین می برد. اگر عادت های مراقبت از پوست در واقع مشکلات پوستی شما را تشدید کند پس بهتر است به دنبال یک روش خوب باشید.

با این 4 کار راحت پوستتان را نابود کنید


یکی از فجایع مراقبت از پوست تلاش برای از بین بردن لکه های پوستی اغلب زیبایی طبیعی پوست را از بین می برد. اگر عادت های مراقبت از پوست در واقع مشکلات پوستی شما را تشدید کند ، یافتن بهترین زیرسازی پوست یا بهترین مرطوب کننده پوست هیچ فایده ای ندارد.

اشتباهات بسیاری وجود دارد که مبتلایان به آکنه ، روزاسه ، پسوریازیس ، اگزما ، پسوریازیس و چین و چروک می توانند مرتکب شوند ، اما این پنج مورد رایج ترین خطاهای مراقبت از پوست هستند که باعث از بین رفتن پوست زیبا می شوند.

پوست

این 4 کار را هیچوقت با پوست خود انجام ندهید:

1. مالیدن زیاد پوست برای از بین بردن جوش ها
وقتی منافذ مسدود می شوند و جوش ایجاد می کند ، طبیعی است که بخواهید مواد بد زیر را که باعث التهاب پوست شما می شوند ، از بین ببرید. مشکل دقیقا تلاش برای از بین بردن جوش ها است که کار دست شما می‌دهد.

قابل توجه ترین لکه ها در اثر اکسیداسیون پوست یا تجمع خون در زیر پوست ایجاد می شوند و هر چقدر مالش دهید از بین نمی روند مالش پوست می تواند در واقع باعث آکنه شود.

همیشه با پوست خود به آرامی رفتار کنید. اگر پوسته نازک پوستی کمی مشاهده کردید (به خصوص پس از آفتاب سوختگی) یا پوست خشک دارید ، برای محافظت از سلول های زنده در زیر آن مرطوب شوید و سپس اگر می خواهید رنگ های طبیعی پوست خود را برجسته کنید، با یک لایه بردار بسیار ملایم که برای نوع پوست شما انتخاب شده ، لایه برداری کنید. اما هر کاری می کنید مالش ندهید. پوست خود را خشک کنید. مالش پوست باعث از بین رفتن ریز و میکروسکوپی و تکه های پوست مرده می شود اما آنها را از بین نمی برد.

2. پوست خود را خشک کنید
حتی اگر پوست شما چرب است، هرگز فکر خوبی نیست که بخواهید آن را خشک کنید. و حتی پوست های چرب اغلب به مرطوب کننده ها نیاز دارند. خشک کردن پوست معمولاً تلاشی نادرست برای مقابله با عواقب عدم تمیز نگه داشتن پوست چرب به طور طبیعی است. خشک کردن پوست آکنه یا روزاسه را درمان نمی کند. در واقع ، می تواند آنها را بدتر کند. پوست اطراف جوش های سر سفید و جوش های سر سیاه می تواند آنقدر سفت شود که تخلیه آنها غیرممکن باشد. آنها فقط می توانند بیشتر و بیشتر سموم ، باکتری و مواد تحریک کننده را برای پوست شما جمع کنند.

کرم

3. مقدار زیادی شکر بخورید
توصیه قدیمی این بود که اگر پوستی کامل می خواهید ، از شکلات و آجیل خودداری کنید. به نظر می رسد هر دو شکلات و آجیل حاوی فلاونوئیدها و اسیدهای چرب ضروری هستند که در واقع به حفظ سلامت پوست کمک می کنند ، به شرطی که مصرف آن در هر روز در حدود 100 گرم غذا باشد.

با این وجود شکر برای سلامت پوست مخرب است. دلیل این امر این است که سطح بالای قند خون در سایر قسمتهای بدن به راحتی کاهش می یابد ، اما رسیدن انسولین به رگهای خونی میکروسکوپی از طریق پوست به سادگی بیشتر طول می کشد. چه نوع دیگری از دیابت داشته باشید و چه نداشته باشید ، ممکن است نوعی "دیابت پوستی" داشته باشید.

زیبایی

4. ضد آفتاب خود را فراموش کنید
کک و مک ، لکه های پیری و چین و چروک ها از عوارض شایع آفتاب زیاد است. اشعه ماورا of بنفش نور خورشید به DNA آسیب می رساند تا سلول های پوستی نتوانند خود را ترمیم کرده و به طور طبیعی رشد کنند. پوست سعی می کند با "برنزه شدن" خود را اصلاح کند، اما گاهی اوقات سلولهایی که باعث ایجاد ملانین در پوست می شوند ، دچار اضافه رانش می شوند و منجر به برنزه شدن صاف و سالم نمی شود ، بلکه منجر به ایجاد انبوهی از لنتیگوها و لکه های کبدی می شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد