اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

آموزش درست کردن استوری اینستاگرام بدون باز کردن برنامه

کاربران باید برنامه Threads را از گوگل پلی یا اپ استور دانلود کنند.

به گزارش سایت طلا ،کاربران باید برنامه Threads را از گوگل پلی یا اپ استور دانلود کنند.

کاربران اینستاگرام اغلب به دنبال یک روش ساده برای ارسال استوری در اینستاگرام بدون نیاز به باز کردن برنامه هستند. این کار به صرفه جویی وقت شما کمک می کند. استوری اینستاگرام چند سال پیش راه اندازی شد و این استوری ها پس از 24 ساعت از صفحه شما حذف می شوند. تعداد استوری ها در اینستاگرام بسیار بیشتر از پست ها و ویدیو است.

یک روش ساده برای ارسال استوری های اینستاگرام بدون نیاز به باز کردن برنامه وجود دارد. برای این کار، کاربران باید برنامه Threads را از گوگل پلی یا اپ استور دانلود کنند. این برنامه به شما این امکان را می دهد تا بدون نیاز به باز کردن برنامه اصلی، به سرعت استوری اینستاگرام خود را درست کنید.

چگونه می توان استوری را بدون باز کردن برنامه درست کرد

برای شروع کار، کاربران باید برنامه Threads را دانلود کنند، با استفاده از حساب اینستاگرام وارد برنامه شوند و مراحل نصب را به پایان برسانند. اگر برنامه را نصب کردید و اینستاگرام روی گوشی شما نصب نباشد، باید اطلاعات حسابتان را به صورت دستی وارد کنید.

مراحل زیر را برای ارسال استوری بدون باز کردن اینستاگرام دنبال کنید:

1.پس از ورود به سیستم، Threads از شما می خواهد تا دوستان نزدیک خود را انتخاب کنید. شما می توانید هر موقع نیاز داشتید این لیست را تغییر دهید.


2.همچنین برای عملکرد بهتر Threads، باید کجوزهای زیادی را به برنامه بدهید. پس از اتمام مراحل نصب، با کشیدن انگشت به بالا می توانید عکس یا فیلم را به برنامه اضافه کنید. پس از اضافه کردن، فیلتر ها و ابزار ویرایش برنامه اصلی در اختیار شما است. با این حال، لازم به ذکر است که کاربران نمی توانند از طریق این برنامه موسیقی، نظرسنجی و سوال به استوری خود اضافه کنند.
3.پس از ویرایش، بر روی گزینه آپلود در پایین صفحه کلیک کنید. بر روی Your story>Share کلیک کنید. همچنین اگر می خواهید تعداد محدودی از افراد استوری شما را ببینند، بر روی Close Friends list کلیک کنید و سپس آن را منتشر کنید.

4.با این کار بدون باز کردن برنامه، استوری شما به طور خودکار در اینستاگرام شما ارسال می شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد