اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

نظر قاطع کارشناسان به صعود قیمت طلا طی چند روز آینده

در روز های پایانی هفته گذشته طلا توانست برای بار دیگر صعودی شده و قیمت های از دست رفته خود در آغاز هفته را جبران کند. هم اکنون کارشناسان پیش بینی می کنند که صعود قیمت طلا ادامه خواهد یافت.

نظر قاطع کارشناسان به صعود قیمت طلا طی چند روز آینده


در روز های پایانی هفته گذشته طلا توانست برای بار دیگر صعودی شده و قیمت های از دست رفته خود در آغاز هفته را جبران کند. هم اکنون کارشناسان پیش بینی می کنند که صعود قیمت طلا ادامه خواهد یافت.

هر هفته سایت جهانی کیتکو نیوز یک نظرسنجی در میان سرمایه گذاران و تحلیگران وال استریت برگذار می کند که در آن کارشناسان قیمت طلا در روز های آینده را پیش بینی می کنند.

در نظر سنجی هفته گذشته کارشناسان بر این اعتقاد بودند که طلا نزولی شده و به سطوح بسیار پایینی بازخواهد گشت اما در این هفته آنها به شکلی قاطعانه پیش بینی کردند طلا برای بار دیگر رشد خواهد کرد.

طلا در روز های ابتدایی هفته گذشته به شکل قابل توجهی کاهش یافته و قیمت آن تا نزدیکی 1670 دلار ریزش کرد. اما در ادامه توانست برای بار دیگر به بالای 1700 دلار بازگشته و قیمت های از دست رفته خود را جبران کند.

طلا

هم اکنون هر انس طلای جهانی 1730 دلار قیمت دارد و پیش بینی ها حکی از ادامه افزایش قیمت هاست. هرچند سرمایه گذاران هنوز به رشد قطعی قیمت طلا مطمعن نیستند چرا که موانع زیادی هنوز در مسیر رشد طلا وجود دارد.

در آخرین نظرسنجی کیتکو ما شاهد تفاوت قابل توجه نظر سرمایه گذاران و کارشناسان هستیم. از طرفی 73 درصد کارشناسان پیش بینی کرده اند که طلا صعودی خواهد شد اما سرمایه گذاران با 3 درصد اختلاف، به کاهش قیمت طلا رای داده اند.

کارشناسان اعتقاد دارند که طلا برای اینکه در مسیر صعود واقعی قرار بگیرد لازم است تا سطح بسیار کلیدی 1780 دلار را به دست آورد که هنوز مسیر زیادی تا آنجا وجود دارد.

تحلیلگران وال استریت در سخنان خود گفتند که آنها انتظار دارند قیمت طلا در کوتاه مدت صعودی شود اما اینکه در بلند مدت صعودی خواهد بود هنوز مشخص نیست.

انس طلا

دارین نیوزوم کارشناس طلا گفت که حرکت صعودی فعلی طلا می تواند یک حرکت اصلاحی باشد اما اگر طلا بتواند مقاومت کلیدی خود در 1756 دلار را بشکند، صعودی خواهد شد.

کارشناسان معتقدند که افزایش تورم می تواند باعث شود تا سرمایه گذاران به سمت طلا بازگردند اما در حال حاضر مهم ترین رقیب طلا دلار می باشد که به نظر می رسد در یک مسیر صعودی بلند مدت قرار گرفته و می تواند باعث کاهش قیمت طلا شود.

کلایو لمبرت دیگر تحلیلگر بازار گفت که طلا همچنان نزولی می باشد اما می تواند بهبود یابد. وی نیز مانند دیگر کارشناسان معتقد بود که طلا برای صعودی شدن باید سطح 1754 دلار را به دست آورد.

پیش بینی

در نظر سنجی هفته گذشته کیتکونیوز 15 تحلیلگر وال استریت شرکت کردند که 11 نفر از آنها طلا را صعودی پیش بینی کردند. از چهر نفر باقی مانده 2 نفر طلا را نزولی پیش بینی کرده و 2 نفر نیز موضع بی طرف اختیار کردند.

در میان سرمایه گذاران نیز 1565 نفر در این نظر سنجی شرکت کردند که 684 نفر از آنها اعتقاد داشتند قیمت طلا نزولی خواهد شد. 636 نفر از سرمایه گذاران پیش بینی صعودی داشته و 245 نفر نیز نسبت به آینده طلا بی طرف بودند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد