اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

روشی محبوب و تست شده برای شکست سریع افسردگی

پیگیری خلق و خو و احساسات خود از طریق نوشتن برای بهبود سلامت روان شما است. اگر احساسات خود را کنترل نکنید ، در نهایت احساسات شما را کنترل می کنند و این یک چرخه ساده برای از بین بردن سلامت ذهنی شما است.

روشی محبوب و تست شده برای شکست سریع افسردگی


پیگیری خلق و خو و احساسات خود از طریق نوشتن برای بهبود سلامت روان شما است. اگر احساسات خود را کنترل نکنید ، در نهایت احساسات شما را کنترل می کنند و این یک چرخه ساده برای از بین بردن سلامت ذهنی شما است.

در اینجا 5 دلیل اصلی وجود دارد که به شما میگوید چرا باید نوشتن در مورد احساسات خود را را شروع کنید.

1. به شما کمک می کند یک راه عملی برای بهبود احساسات خود پیدا کنید
وقتی از احساس خود آگاه باشید ، بهتر می توانید نیاز خود را درک کنید. هنگامی که بیش از حد خسته می شوید ، احساس می کنید که واقعا هیچ کاری نمیتوانید انجام دهید. نوشتن احساسات و حالات روحی به شما کمک می کند احساسات روزمره خود را متوجه شوید ، بنابراین می توانید بهترین روش هایی را که می توانید به آنها پاسخ دهید را نیز پیدا کنید.

احساسات

2. به شما در ابراز احساسات کمک می کند
اگر کسی هستید که بیش از حد در مورد همه چیز نگران هستید ، ضروری است که احساسات خود را از طریق نوشتن بیان کنید.

نوشتن در مورد احساسات یک ظرف امن است که در آن به شما فضای کافی برای بیان احساس بدون قضاوت داده می شود. این فرایندی است که هم درمانی است و هم توانمند. لازم نیست نگران نحوه دریافت کلام شخصی باشید زیرا در حال گفتگو با خود هستید. شما مجبور نیستید وزن و فشار احساسات خود را برای یک روز بیشتر تحمل کنید ، شما شایسته استراحت هستید ، بنابراین از طریق نوشتن به خودتان اجازه بیان احساساتتان را بدهید.

3. این روند به بهبودی شما کمک خواهد کرد

هرگاه بخواهید احساسات بد و ناخوشایند خود را نادیده بگیرید درواقع ضربه بزرگی به خود زده اید. زیرا با بیان نکردن آنها فقط آنها را یک جا تل انبار می کنید و ممکن است روزی مانند آتشفشان فوران کنند. نوشتن در مورد احساست به شما امکان می دهد حوادث دشواری را که در زندگی شما رخ داده مرتب کنید تا بتوانید راحت تر با احساسات ناشی از آنها کنار بیایید و خب دنبال راه های بهتر هم بگردید. از همه مهمتر ، این فرایند درمانی به شما امکان می دهد درک عمیق تری از خود پیدا کنید ، که یک قطعه اصلی از روند بهبود است.

ناخوشایند

4- به شما کمک میکند تا محرک های احساسی خود را پیدا کنید.
همه ما عوامل محرک احساسی داریم. این بخشی از انسان بودن است. شخصی چیزی را بیان می کند که باعث واکنش احساسی می شود و شما را از دچار یک حس بد خواهد کرد. محرک های عاطفی افراد ، کلمات ، نظرات ، یا موقعیت های محیطی هستند که واکنش عاطفی شدید و بیش از حد را در ما تحریک می کنند. وقتی کاری برای پیدا کردن ریشه این محرک ها انجام ندهید در واقع خود را از خودآگاهی که از احساسات و عواطف به دست می آورید محروم میکنید.

نوشتن

5. به شما کمک می کند از منفی گرایی دوری کنید
هرچه بیشتر بنویسید ، بیشتر احساس کنترل در مورد وضعیت عاطفی خود دارید و استرس شما کمتر می شود. منفی گرایی از استرس تغذیه می کند. نوشتن در واقع فرصتی برای کاتارسیس عاطفی فراهم می کند ، که در نتیجه به مغز شما کمک می کند احساسات را تنظیم کند. به نوبه خود ، هنگامی که در زندگی با ناملایمات روبرو می شوید، تمایل بیشتری به پیدا کردن رویکرد منفی خود خوهید کرد.وقتی شروع به مشاهده تغییراتی می کنید که در نتیجه کار درونی شما انجام می شود ، با دانستن تاثیری که بر روحیه خود گذاشته اید ، احساس قدرت بیشتری خواهید کرد. و اینجاست که احساس میکنید چیزی در حال تغییر است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد