اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

ممنوعیت تردد در محور کرج - چالوس/ فقط افراد بومی اجازه تردد

رییس پلیس راه البرز گفت: تردد در جاده کرج - چالوس امروز ۱۳ فروردین ممنوع است و فقط افراد بومی با اجازه دهیاری مجاز به تردد هستند.

به گزارش سایت طلا، سرهنگ رضا گودرزی، افزود: با توجه به شیوع دوباره ویروس کرونا و پیشگیری از تجمع مردم در روز ۱۳ فروردین ماه در مناطق کوهستانی براساس تصویب ستاد ملی کرونا، جاده کرج - چالوس روز جمعه. بسته خواهد بود.
رئیس پلیس راه البرز ادامه داد: تردد در زمان اعمال محدودیت فقط به صورت دسترسی محلی است و نماینده دهیاری در ورودی محور برای شناسایی افراد بومی مستقر می‌شود.

گودرزی گفت: همچنین بر اساس محدودیت ایجاد شده در مسیر‌های منتهی به جاده‌های کوهستانی مانند روستای آتشگاه، برغان، کردان و دیگر مناطق تردد هرنوع وسیله نقلیه به مناطق مذکور ممنوع است.
وی افزود: محدودیت‌های ایجاد شده تا اطلاع بعدی ادامه دارد.

رئیس پلیس راه البرز گفت: مردم از هرگونه سفر غیرضروری خودداری کنند، چرا که تنها راه مقابله با ویروس کرونا جلوگیری از انتقال و شیوع آن است و تجمع به هر دلیلی زمینه انتقال این ویروس را فراهم می‌کند.گودرزی گفت: همچنین بر اساس محدودیت ایجاد شده در مسیر‌های منتهی به جاده‌های کوهستانی مانند روستای آتشگاه، برغان، کردان و دیگر مناطق تردد هرنوع وسیله نقلیه به مناطق مذکور ممنوع است.

پارک ها نیز امروز 13 فروردین روز طبیعت در شهر های نارنجی و قرمز تعطیل است

بر این اساس افرادی که در روز ۱۳ فروردین در این ۱۱۷ شهر در فضای باز و پارک‌ها حضور داشته باشند، جریمه می‌شوند.

اما جز فضاهای سبز و پارک‌ها، محدودیت‌های دیگری هم برای حضور در فضاهای تاریخی وضع شده است.

تمام بناها و موزه‌های دارای محوطه باز و فضای سبز استان تهران، فردا ۱۳ فروردین‌ماه تعطیل هستند.

مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران هم از تعطیلی بوستان‌ها، پارک‌های محله‌ای و بوستان‌های جنگلی و دریاچه چیتگر در روز ۱۳ فروردین خبر داد.

آنگونه که پلیس راهور خبر داده کلیه مبادی ورودی به پارک و تفرجگاه‌ها و حتی تفرجگاه‌های محلات شهر تهران بسته شده است و مردم اجازه ندارند در ۱۳ فروردین در این فضاها دور هم جمع شوند.

اما این محدودیت‌ها فقط محدود به تهران نیست. تمام اماکن تاریخی و گردشگری استان اصفهان هم در روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین‌ماه تعطیل است.

مجموعه تفریحی عباس‌آباد در مازندران هم به مناسبت روز سیزده فروردین اعلام تعطیلی کرده است.

تمام اماکن تاریخی و گردشگری استان فارس از جمله «تخت جمشید» (پرسپولیس) و «نقش رستم» در روز سیزدهم فروردین‌ماه تعطیل‌ است.

همچنین دورهمی افراد در سواحل، پارک‌ها و جنگل‌ها، تفرجگاه‌های جزیره کیش ممنوع شده است. این ممنوعیت و محدویت‌ها از ساعت ۷ صبح روز ۱۳ فروردین تا ساعت ۲ بامداد روز ۱۴ فروردین اعمال می‌شود و صاحبان خودروها در صورت تخلف به مبلغ پنج میلیون ریال جریمه و یک هفته خودروی آنان توقیف می‌شود.

تمامی مراکز گردشگری و بوستان‌های فیروزکوه در روز ۱۳ فروردین ماه تعطیل است.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد