اونس طلا2336.12
مظنه14,861,000
18 گرم3,430,600
ارزش سکه33,481,833
قدیم (بهار)37,900,000
جدید (امامی)41,300,000
نیم23,700,000
ربع14,800,000

کارهایی که در باشگاه هرگز نباید انجام دهید

باشگاه نیز مانند هر جای دیگری دارای قوانینی است که بسیاری ناآگاهانه آن را زیر پا می گذارند و به اصطلاح ورزشکاران اشتباه می زنند! و این قوانین را زیر پا می گذارند.

کارهایی که در باشگاه هرگز نباید انجام دهید


باشگاه نیز مانند هر جای دیگری دارای قوانینی است که بسیاری ناآگاهانه آن را زیر پا می گذارند و به اصطلاح ورزشکاران اشتباه می زنند! و این قوانین را زیر پا می گذارند.

اصطلاح اشتباه زدن تنها مربوط وزنه زدن نیست بلکه ورزشکاران آن را برای هر فعالیت اشتباهی که در باشگاه اتفاق می افتد آن را به کار می برند. انجام برخی از کارها در باشگاه یم تواند باعث آسیب زدن به شما یا دیگران شود و یا حتی باعث به دردسر خودمان و یا بقیه می شود .

باشگاه

در ادامه برخی از کارهایی که نباید در محیط باشگاه آن ها را انجام دهید به شما خواهیم گفت تا دیگر آن ها تکرار نکنید و دیگران شما را به عنوان یک آدم غیر حرفه ای در زمینه ورزش نکاه نکنند.

1. استفاده نکردن از حوله: برخی در هنگام ورزش کردن در باشگاه از حوله استفاده نمی کنند و پس از استفاده از وسایل ورزشی عرق تن ها بر روی وسایل باقی می ماند و این مسئله امری کاملا غیر بهداشتی است در نتیجه همواره با حوله به باشگاه بروید و بعد از استفاده از وسایل رد عرق خود را پاک کنید.

2. صبحت کردن: برخی از افراد در هنگام ورزش کردن با تلفن همراه خود نیز حرف می زنند ئ این کار را با صدای بلند انجام می دهند.

رختکن

3. پخش موسیقی بلند: بسیاری از افراد در هنگام ورزش کردن با صدای بلند موسیقی گوش می دهند و یا برخی از مربی ها اقدام به پخش موسیقی با صدای بلند در محیط می کنند.

4. تمام مدت ورزش خود را با یک وسیله نگذرانید و بگذارید بقیه نیز از آن ها استفاده کنند.

5. وزنه ها: آن ها را در هرجایی از باشگاه رها نکنید و بعد از استفاده آن ها را به جای خود بازگردانید زیرا ممکن است کسی آسیب ببیند.

6. رختکن : رختکن یک حمام شخصی برای شما نیست پس هیچگاه برهنه و یا با لباس زیر در آن نگردید دیدن این صحنه برای دیگران ناخوشایند است.

وزنه

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد