اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

عجیب ترین مدل موهای تاریخ فوتبال را ببینید

در این خبر به بررسی عجیب ترین و حتی زشت ترین مدل موی فوتبالیست های دنیا می پردازیم که به تازگی به دنبال عذرخواهی رونالدو از مادران یاد آوری شده اند.

عجیب ترین مدل موهای تاریخ فوتبال را ببینید


در این خبر به بررسی عجیب ترین و حتی زشت ترین مدل موی فوتبالیست های دنیا می پردازیم که به تازگی به دنبال عذرخواهی رونالدو از مادران یاد آوری شده اند.

به گزارش سایت طلا؛ به تازگی رونالدو نازاریو اسطوره فوتبال برزیل در مصاحبه اخیرش با نشریه «آ اس» درباره مدل موهایش در جام جهانی 2002 کوریا و جاپان بودصحبت کرد. مهاجم سابق تیم ملی برزیل گفت: وحشتناک بود. از تمام مادرانی که فرزندانشان موهایشان را مانند مدل موهای من کوتاه کردند عذرخواهی می‌کنم.

او در این مصاحبه دلیل اصلاح موهای خود را به این مدل موی عجیب بیان کرد و گفت پیش از دیدار برابر ترکیه در نیمه‌نهایی مشکل عضلانی پیدا کرد و یک روز قبل از بازی نمی‌خواست با رسانه‌های برزیلی صحبت کند. رونالدو در این رابطه اظهار کرد: به همین خاطر موهایم را به این شکل کوتاه کردم. هم‌تیمی‌هایم را دیدم و از آن‌ها پرسیدم مدل موهایم را دوست دارید؟ آن‌ها گفتند نه، وحشتناک است! کوتاهش کن. اما زمانی که روزنامه‌نگاران من را دیدند دیگر آسیب‌دیدگی‌ام را فراموش کردند.

او گفت می خواستم در بازی شرکت کنم و کسی آسیب دیدگی من را به یاد نیاورد در نتیجه تصمیم گرفتم موهای خود را به این شکل کوتاه کنم تا تمام توجه را به موهای خود جلب کنم و موفق هم شدم زیرا در نشست بعد بازی تمام حواس خبرنگاران به مدل موی من جلب شده بود و هیچ کس دیگر آسیب دیدگی من را به یاد نیاورد و سوالی نپرسید.

در ادامه عجیب ترین مدل موهای تاریخ فوتبال را به شما نشان خواهیم داد.

1. رودریگو پالاسیو، دم موشی نازک

2. رونالدو، عذرخواهی از مادران

3. کریس وادل، پشت موی کلاسیک

4. کارلوس پویول، ممنوعیت ورود به صدا و سیما

5.روبرتو باجو، دمس ابی ایتالیایی

6. ابل ژاویر، خاص و خشن

7. کارلوس والدراما، جنگل طلایی

8. تاریبو وست، شاخه های سبز

9. ژروینیو، فرق وسط از بالا

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد