اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بعد از غذا های چرب این 7 خوراکی را حتما بخورید

هر چقدر هم که آگاهی از سلامتی داشته باشید ، گاهی اوقات شما در مقاب هوس پرخوری غذا های شیرین ، سیب زمینی سرخ کرده ، همبرگر و پیتزا تسلیم می‌شوید.

بعد از غذا های چرب این 7 خوراکی را حتما بخورید


هر چقدر هم که آگاهی از سلامتی داشته باشید ، گاهی اوقات شما در مقاب هوس پرخوری غذا های شیرین ، سیب زمینی سرخ کرده ، همبرگر و پیتزا تسلیم می‌شوید. این غذاها مملو از چربی های ترانس و چربی های اشباع هستند که باعث افزایش وزن ، افزایش سطح کلسترول و فشار خون و افزایش خطر دیابت نوع 2 و بیماری های قلبی می شوند. از این رو ، مهم است که در مصرف غذاهای ناخواسته یا سرخ کردنی زیاده روی نکنید. با این حال ، در صورت مصرف زیاد غذاهای چرب یا روغنی ، دستورالعمل های خاصی وجود دارد که می توانید آنها را دنبال کنید تا اثرات مضر آن ها را تا حدی کاهش دهید. برای اطلاعات بیشتر، به خواندن ادامه دهید.


1. آب ولرم بنوشید
نوشیدن آب ولرم پس از مصرف غذای روغنی به تسکین و فعال سازی سیستم هضم کمک می کند. آب به عنوان ناقل مواد مغذی و مواد زائد عمل می کند. نوشیدن آب گرم به تجزیه مواد مغذی به شکل قابل هضم کمک می کند. اگر آب کافی ننوشید ، روده کوچک برای هضم غذا از غذا جذب می کند و منجر به کم آبی و یبوست می شود.

آب

2. یک نوشیدنی برای برسم زدایی بخورید
نوشیدنی های که به سم زدایی و دفع سموم پس از مصرف غذاهای روغنی به سیستم بدنی شما کمک می‌کنند را مصرف کنید. برخی از محققان پیشنهاد می کنند که برنامه های سم زدایی یا نوشیدنی های سم زدایی به آزادسازی سموم و کاهش وزن کمک می کنند. با این حال ، این مطالعات قطعی نیستند. مطالعه ای روی زنان کره ای نشان داد که نوشیدن آب لیمو یا رعایت رژیم سم زدایی لیمو باعث کاهش چربی بدن و بهبود مقاومت به انسولین می شود.

3. قدم بزنید
30 دقیقه پیاده روی بعد از یک وعده غذایی سنگین به بهبود هضم غذا کمک می کند. این کار باعث تحرک بهتر معده ، کمک به هضم غذا می شود و همچنین ممکن است به شما در کاهش وزن کمک کند. از این رو ، بعد از خوردن غذای چرب ، 30 دقیقه پیاده روی آهسته داشته باشید تا بدن خود را آرام کند.

قدم زدن

4- برنامه غذایی بعدی خود را برنامه ریزی کنید
برنامه ریزی قبلی برای وعده های غذایی به شما کمک می کند تا از مصرف غذاهای ناخواسته و روغنی به شدت جلوگیری کنید. صبحانه را کنار نگذارید. یک صبحانه سالم و مفید بخورید تا در روز شارژ داشته باشید. سبزیجات و غلات کامل را در رژیم غذایی خود بگنجانید ، با نوشیدن آب کافی آب بدن خود را حفظ کنید و یک شام سبک بخورید.

5. پروبیوتیک مصرف کنید
مصرف منظم پروبیوتیک ها به تعادل سلامت دستگاه گوارش کمک می کند و باعث بهبود فلور روده و ایمنی بدن می شود. می توانید یک فنجان ماست یا کشک میل کنید.

6. میوه و سبزیجات بیشتر مصرف کنید
مصرف میوه و سبزیجات به بدن شما کمک می کند تا ویتامین ها ، مواد معدنی و فیبر کافی را برای انجام فرآیندهای مختلف انجام دهد. خوردن غذاهای روغنی فاقد فیبر و ریز مغذی های ضروری و سرشار از چربی های اشباع و ترانس ممکن است منجر به یبوست شود.

سبزیجات

7. خوب بخوابید
خوابیدن به تقویت روحیه شما کمک می کند ، از شر گیج بودن خلاص می شوید و باعث آرامش ذهن ، بدن و روح می شود. از این رو ، آرام باشید و خوب بخوابید و از نگرانی بی جا پرهیز کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد