اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

با اولین خدمه پرواز کاملا غیرنظامی اسپیس ایکس (SpaceX) آشنا شوید

یک پیشکسوت نیروی هوایی و یک کارآفرین در حال پیوستن به این ماموریت هستند.

به گزارش سایت طلا، یک پیشکسوت نیروی هوایی و یک کارآفرین در حال پیوستن به این ماموریت هستند.

اکنون مشخص شده است که چه کسی در اولین پرواز غیرنظامی اسپیس ایکس (SpaceX) شرکت می کنند. برنامه امروز NBC News دو عضو باقی مانده خدمه را برای Inspiration4 نشان داد و هرکدام از آنها وظیفه خود را بر عهده دارند. کریس سمبروسکی (در سمت چپ نشان داده شده است) یک جانباز 41 ساله ی نیروی هوایی و کارمند لاکهید مارتین است. در همین حال، دکتر سیان پروکتور (نفر دوم از چپ) یک کارآفرین، مربی و خلبان 51 ساله است.

سمبروسکی از بین 72000 نفری که برای جمع آوری کمکهای مالی برای بیمارستان تحقیقات کودکان سنت جود مشارکت داشتند، انتخاب شد، در حالی که داوران از بین 200 شرکت کننده در مسابقات Shift4Shop، پروکتور را انتخاب کردند.

پرواز غیرنظامی اسپیس ایکس

آنها به رئیس مأموریت جرد آیزاکمن (Jared Isaacman)، مدیرعامل Shift4 CEO که هزینه سفر را پرداخته (هیلی آرکنو (Hayley Arceneaux)) و بازمانده ی 29 ساله از سرطان و دستیار پزشک سنت جود می باشد، می پیوندند. وی رکوردهایی را به عنوان جوانترین آمریکایی که به فضا می رود و همچنین اولین شخصی که با اعضای بدن مصنوعی این سفر را انجام می دهد، ثبت می کند.

پرواز غیرنظامی اسپیس ایکس

ماموریت Inspiration4 تاریخ مشخصی برای راه اندازی ندارد. آیزاکمن امروز گفت که ممکن است "قبل از پایان ماه سپتامبر" آماده شود. همچنین مشخص نیست که خدمه پس از قرار گرفتن در چرخه ی عملکرد چه کاری انجام می دهند، اگرچه شامل نمونه گیری خون و کاشت گیاه است. با خیال راحت می توانید تصور کنید که بسیاری از چشم ها به این مأموریت معطوف هستند. اگرچه این چیزی شبیه یک مصاحبه ی تبلیغاتی برای Shift4 است (اگر بخشی از جمع آوری کمک های مالی برای سنت جود باشد)، این یک گام عظیم برای آینده ای است که غیرنظامیان به طور منظم به فضا سفر می کنند، چه برای کار و چه برای گردشگری.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد