اونس طلا2376.64
مظنه14,536,000
18 گرم3,355,600
ارزش سکه32,749,608
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)40,700,000
نیم23,700,000
ربع15,000,000

اگر میخواهید ریسک پذیر باشید این 3 کار را انجام دهید

بیشتر ما می خواهیم تجربیات بهتری نسبت به گذشته داشته باشیم تا بتوانیم عملکرد بهتری نیز داشته باشیم. این کار اغلب می تواند شامل نیاز به گام برداشتن در موقعیت هایی باشد که قبلاً نیازی نبود برای آن کاری کنیم.

اگر میخواهید ریسک پذیر باشید این 3 کار را انجام دهید


بیشتر ما می خواهیم تجربیات بهتری نسبت به گذشته داشته باشیم تا بتوانیم عملکرد بهتری نیز داشته باشیم. این کار اغلب می تواند شامل نیاز به گام برداشتن در موقعیت هایی باشد که قبلاً نیازی نبود برای آن کاری کنیم. این کار می تواند شامل عدم اطمینان باشد و فرصت هایی را برای ما فراهم کند تا تجربه های ناخوشایند و یا دلپذیری داشته باشیم.

این که آیا شما رهبر یک تیم هستید یا می خواهید در یک یا چند زمینه از زندگی شخصی خود پیشرفت کنید ، این 3 نکته خطرآمیز اثبات شده ظرفیت شما را برای حرکت بیشتر و سریعتر را به حداکثر می رساند.

1. به طور مرتب دایره کنترل خود را مرور کنید تا به شما کمک کند برنامه ریزی کنید که چه خطراتی را باید پشت سر بگذارید.


استیون آر.کاوی در کتاب پرفروش خود ، 7 عادت افراد بسیار موثر ، توضیح داد که وقتی از حوزه کنترل مستقیم خود کار می کنیم ، مهمترین اثربخشی ما چگونه خواهد بود. وقتی انرژی و توجه خود را صرف تلاش برای تغییر چیزهایی می کنیم که در آن حوزه نیستند ، احساس ناراحتی و دردی می کنیم که ممکن است توانایی مدیریت آن را نداشته باشیم. همچنین در نتیجه می توانیم نسبت به روند بهبودی طولانی تر آسیب پذیر شویم.

دایره کنترل

بیشترین دایره داخلی ، دایره کنترل است. این نماینده آنچه شما صلاحیت مستقیم و نهایی را در مورد آن دارید است:

اندیشه های تو
انتخاب های شما
تصمیمات شما
رفتار و کردار شما
خلق و خوی شما
حالت روحی شما
پاسخ ها و واکنش های شما
حالات روحی ، عاطفی و جسمی شما
دایره بیرونی دوم - دایره تأثیر . آنچه شما تحت تأثیر قرار می دهید شما کنترل مستقیم موارد زیر را ندارید ، اما نحوه عملکرد شما از طریق این دایره کنترل خود می تواند تأثیرات بالایی بر افراد و موقعیت های اطراف شما داشته باشد:

روابط شما ، خوشبختی ، امنیت و رفاه فرزندانتان
دیگران چگونه به شما پاسخ می دهند ، چگونه شما را درک می کنند
بهره وری کار شما ، خواه ارتقا پیدا کنید یا نه
چه کسی شما را در شبکه های اجتماعی دنبال می کند
پیشرفت مهارت های شما ، بهبود توانایی
موفقیت در کار شم

2- در جایی که منابع لازم برای مدیریت پیامدها را در اختیار دارید ، خطرات را به جان بخرید
شما بدون پوشیدن چتر نجات از هواپیما بیرون نمی پرید و همچنین بدون دانستن پروتکل های ایمنی و پیروی از آن چتربازی نمی کنید. شما خود را به بهترین شکل ممکن برای موقعیتی که با آن آشنایی ندارید تجهیز کنید. بنابراین همیشه خطراتی باقی می ماند که در آن رویدادها به شکلی اتفاق بیفتند که شما (و حتی متخصصان) قادر به پیش بینی نیستید و خب همینجا موفقیت شما ممکن است در لبه 50 درصد باشد.

ما احتمالاً بیشتر خطر خواهیم کرد درصورتی که درک کنیم عواقب منفی کمتری وجود دارد و یا اطمینان بیشتری برای مدیریت این پیامدها داریم. چگونه می توانیم پیامدهای منفی را به حداقل برسانیم؟

خطر

سطح ریسک را بسنجید و شکاف بین منابع مورد نیاز و منابعی که دارید را برطرف کنید. برای تأمین این نیازها ، تجزیه و تحلیل نیازهای ساده را بر اساس آنچه شما تشخیص می دهید خطر پذیری مورد نیاز شماست و آنچه در دسترس شماست ، انجام دهید. در جایی که بین منابع خود و آنچه مورد نیاز است شکافی را شناسایی می کنید ، نگاه کنید تا ببینید چه چیزی در کنترل شماست تا به شما کمک کند فاصله را کاهش دهید.

ضروری است که شما توانایی های ریسک پذیری خود را به طور کلی ارزیابی کنید: از نظر جسمی ، روحی و روانی. از آنجا که ما از طریق تحقیق می دانیم که چگونه شرایط ذهنی و عاطفی و تجربیات گذشته ما به شدت بر ادراک ، استعداد و رویکرد ما برای ریسک پذیری تأثیر می گذارد ، بنابراین باید هر سه زاویه را در نظر بگیریم. با انجام این کار شما می توانید شانس بیشتری برای تجربه یک زندگی راضی کننده و رضایت بخش تر داشته باشید.

3. احساسات خود را از قبل تنظیم کنید تا به شما کمک کند خطرهای ایجاد شده را ارزیابی کنید و آنها را آماده کنید
در غیاب معیارهای کافی یا یک چارچوب مرجع برای اندازه گیری اگر شانس ایجاد خطر بیشتری دارد یا خیر ، ناخودآگاه به احساسات خود اعتماد می کنیم. در واقع ، احساسات ما باور به خود و خودكارآمدي ما را در شرايطي كه تصور مي كنيم خطرناك هستند ، حكم مي كنند ، بسيار بيش از آنچه كه ممكن است بدانيم.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد