اونس طلا2293.63
مظنه14,766,000
18 گرم3,408,700
ارزش سکه33,267,798
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

کار هایی که عزت نفس کودک شما را چند برابر می‌کند

احساس عزت نفس یکی از بزرگترین هدیه هایی است که می توانید به فرزند خود بدهید. کودکانی که از عزت نفس بالایی برخوردارند ، احساس دوست داشتن و شایستگی می کنند و به افرادی شاد و سازنده تبدیل می شوند.

کار هایی که عزت نفس کودک شما را چند برابر می‌کند


احساس عزت نفس یکی از بزرگترین هدیه هایی است که می توانید به فرزند خود بدهید. کودکانی که از عزت نفس بالایی برخوردارند ، احساس دوست داشتن و شایستگی می کنند و به افرادی شاد و سازنده تبدیل می شوند. برای کمک به ساختن تصویر مثبت از کودک در هنگام رشد ، این موارد را در نظر بگیرید.

عزت نفس

به کودکان حق انتخاب دهید

در یک مجموعه معقول از گزینه های انتخاب شده توسط شما به آنها احساس قدرت می دهد. به عنوان مثال ، هنگام صبحانه ممکن است گزینه تخم مرغ یا پنیر را به کودک خود پیشنهاد دهید. یادگیری انتخاب های ساده در حالی که کودک است ، به شما کمک می کند کودک شما را برای گزینه های دشوارتری که هنگام رشد با آن روبرو می شود ، آماده کند.

کودکان

همه کارها را برای او انجام نده صبور باشید و بگذارید خودش کارهایی را برای خودش رقم بزند. به عنوان مثال ، لباس پوشیدن در کودک پیش دبستانی شما ممکن است سریعتر و آسان تر باشد ، اما اجازه دادن به او برای انجام مهارت های جدید به او کمک می کند. هرچه بیشتر او با چالش های جدید روبرو شود ، احساس صلاحیت و اعتماد به نفس بیشتری خواهد داشت.

به او بگویید هیچ کس کامل نیست. و توضیح دهید که هیچ کس انتظار ندارد که او شخص خاصی باشد. نحوه عکس العمل شما در برابر اشتباهات و ناامیدی های فرزندتان ، نحوه واکنش او را تعیین می کند.

عجله نکنید و تعریف و تمجید غیر صادقانه نکنید. بچه ها در تشخیص تعریف و تمجیدهای غیرصمیمانه یا تعارف های بی اساس استاد هستند. کودک خود را غالباً ستایش کنید ، اما در تعریف های خود خاص باشید تا سخنان شما پوچ نباشد. به عنوان مثال ، به جای اینکه به آخرین نقاشی کودک خود واکنش نشان دهید ، "واو ، عالی است. تو بهترین هنرمند جهان هستی" ، چیزی شبیه به این را امتحان کنید ، "من واقعا دوست دارم که چگونه تمام خانواده را ترسیم کردی. حتی جزئیاتی مانند ریش بابا ".

هرگز احساسات کودک خود را کوچک نکنید. وقتی عصبانی می شوید کمی استراحت کنید تا چیزی نگویید که پشیمان شوید. و به خاطر داشته باشید ، شما می توانید از اعمال کودک بیزار شوید و کودک را دوست نداشته باشید. این تفاوت را حتماً برای کودک خود نشان دهید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد