اونس طلا2302.52
مظنه14,531,000
18 گرم3,354,400
ارزش سکه32,738,343
قدیم (بهار)37,700,000
جدید (امامی)40,900,000
نیم23,600,000
ربع14,700,000

با نخوردن گوشت قرمز جوان بمانید

گوشت قرمز به اعلام سازمان جهانی بهداشت در لیست عوامل اصلی ابتلا به سرطان قرار دارد در صورتی که یکی از پرمصرف ترین مواد پروتئینی در بین مردم گوشت قرمز است.

با نخوردن گوشت قرمز جوان بمانید


گوشت قرمز به اعلام سازمان جهانی بهداشت در لیست عوامل اصلی ابتلا به سرطان قرار دارد در صورتی که یکی از پرمصرف ترین مواد پروتئینی در بین مردم گوشت قرمز است.

در خبری که روزنامه گاردین منتشر کرده است متخصصان بر رژیم غذایی و تندرستی ساکنان در محله های فقیر نشین شهر« گلازگو» بریتانیا نظارت کردند. رژیم غذایی ناسالم و مقدار زیاد گوشت قرمز در تغذیه ساکنان را با تسریع پیری بخشی از ساکنان این محله مربوط دانستند. تحقیقات جدید ادعا می کند که افزایش مقدار گوشت گاو ، گوشت بره و محصولات گوشتی فرآوری شده مانند سوسیس، کالباس در رژیم غذایی ممکن است عمر شما را کوتاه کند.

کالباس

دانشمندان مصرف بیش از حد گوشت قرمز و فرآوری شده را با مجموعه ای از بیماری ها مرتبط دانسته اند و سازمان بهداشت جهانی نیز همانطور که گفته شد آن ها را به عنوان عامل سرطان طبقه بندی کرده است.

گوشت قرمز

تحقیقات منتشر شده در مجله پزشکی BMJ نشان می دهد که بین تغییر رژیم غذایی افراد در خوردن گوشت قرمز و گوشت فرآوری شده مانند بیکن و ژامبون و افزایش خطر مرگ زودرس ارتباط وجود دارد. به نظر می رسد کاهش مصرف گوشت قرمز و سایر محصولات فرآوری شده آن و مصرف بیشتر ماهی ، مرغ ، سبزیجات و آجیل خطر مرگ زودرس و به خصوص پیری زودرس افراد را کاهش می دهد. زیرا این مواد غذایی دارای چربی های سالمی هستند که به بدن شما آسیب نمی زنند.

پیری زودرس

خوردن گوشت فرآوری شده بیشتر خطر مرگ زودرس را بیشتر از خوردن گوشت قرمز فرآوری نشده - 13٪ در مقابل 9٪ افزایش می دهد. حذف یک وعده گوشت قرمز در روز و خوردن ماهی در عوض آن خطر مرگ در هشت سال آینده 17 درصد کاهش می دهد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد