اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

9 توصیه مفید برای زنده نگه داشتن عشق پس از ازدواج

هر ازدواج چرخه هایی را طی می کند. در زندگی پستی و بلندی هایی به وجود می‌آید. ممکن است با گذر زمان عشق و علاقه ای در ابتدای زندگی زناشویی وجود داشت کمرنگ شود.

9 توصیه مفید برای زنده نگه داشتن عشق پس از ازدواج!


هر ازدواج چرخه هایی را طی می کند. در زندگی پستی و بلندی هایی به وجود می‌آید. ممکن است با گذر زمان عشق و علاقه ای در ابتدای زندگی زناشویی وجود داشت کمرنگ شود. اما باید مراقب بود و همیشه در جهت زنده نگه داشتن آن تلاش کرد حتی با کار هایی کوچک

در اینجا چند نکته برای زنده نگه داشتن عشق و علاقه در ازدواج برای شما آورده شده است:

1. اولویت بندی کنید
در هر روز ، یک میلیون عامل برای حواس پرتی شما وجود دارد: کودکی شما در طول روز دچار تب شده است ، رئیس شما یک هفته ضرب الاجل برای یک پروژه به شما میدهد، در اینجا مهم است که بدانید دقیقا چه چیزی در اولویت است و چه چیزی نیست. برای عملی ساختن ازدواج با عشق ، همسران باید یکدیگر را بیش از هر چیز در اولویت قرار دهند. هر روز برای ایجاد اولویت های خود در زندگیتان یک برنامه منظم تعیین کنید.

اولویت بندی

2. ازدواج فقط روز عروسی نیست
با توجه به وسواس ما در مورد واقعیت نشان می دهد که همیشه تمرکز بر روی روز عروسی است و نه سال های ازدواج پس از آن ، بسیاری از مردم به اشتباه فکر می کنند ازدواج یک مهمانی بزرگ است. اینطور نیست و هرچه زودتر به این موضوع پی ببرید ، و آن را بپذیرید و متعهد شوید که در اوقات سخت نیز در آن بمانید ، ازدواج فقط یک رویداد است

3. برنامه ریزی برای آینده
مطمئناً ، ممکن است عاشقانه به نظر نرسد ، اما در واقع یکی از راه های اطمینان از داشتن وقت با کیفیت است. چه بچه داشته باشید چه نداشته باشید این است که سعی کنید که زمان هایی را برای خودتان داشته باشید. تا در کنار هم بتوانید به آنچه که باید برای زندگی خود انجام دهید بپردازید و به دید مشترکی برسید.

برنامه ریزی

4- هدیه دهید
هرکسی دوست دارد هدیه بگیرد. چه کوچک چه بزرگ هدیه میتواند به راحتی همسر شما را خوشحال کند و ارتباط شما را عاشقانه تر و بهتر کند.

5. شوخی و خنده فراموش نشود
همه ما شنیده ایم که خنده بهترین دارو است ، و این در روابط زناشویی نیز صادق است. . تماشای یک فیلم خنده دار یا رفتن به یک برنامه کمدی روشهای ساده برای خندیدن با هم است ، اما شوخ طبع بودن در زندگی روزمره به همان اندازه مهم است.

خنده

6. تعاملات مهم است
حرکات بزرگ و قرارهای عاشقانه ویژه است ، اما ریشه یک رابطه نیست. مهربانی ، ارتباط و احترام روزمره - حتی ساعتی - در مورد همه "چیزهای کوچک" زندگی اغلب به این معنی است که بعداً "چیزهای بزرگ" برای مقابله وجود نخواهد داشت.

7. خوب گوش کنید و خوب درک کنید
بخشی از ارتباطات مفید ما گوش دادن فعال است. قبل از اینکه بخواهید مشکل یا درگیری را حل کنید ، باید تأیید کنید که حرف های شریک زندگی خود را شنیده اید و درک کرده اید.

9 . عذرخواهی را کنید و پذیرای عذرخواهی باشید
در زندگی همه همسران درگیری های بزرگ و کوچک وجود دارد و بیشتر اوقات پیش پا افتاده است. در صورت نیاز ، بگویید "متاسفم". وقتی همسرتان گفت متاسف است ، عذر خواهی او را بپذرید و به کمک کنید تا راهحل را پیدا کند. به همین سادگی.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد