اونس طلا2294.39
مظنه14,817,000
18 گرم3,420,500
ارزش سکه33,382,701
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

آلوده ترین وسیله خانه که نباید از آن استفاده کنید

همواره یکی از آلوده ترین محیط های خانه سرویس های بهداشتی هستند که وسایل مرتبط با سلامتی شما مانند حوله و مسواک در آن قرار دارند.

آلوده ترین وسیله خانه که نباید از آن استفاده کنید


همواره یکی از آلوده ترین محیط های خانه سرویس های بهداشتی هستند که وسایل مرتبط با سلامتی شما مانند حوله و مسواک در آن قرار دارند.

سرویس های بهداشتی به دلیل وجود آلودگی بسیاری که در آن ها قرار دارد به راحتی این آلودگی را به مسواک و حوله منتقل می کنند و شما به طور مستقیم با آن ها در ارتباط هستید و سلامت شما به خطر می افتد.

سرویس بهداشتی

در این میان آلوده ترین وسیله خانه که سلامت شما را تحت تاثیر قرار می دهد مسواک است این وسیله که کاملا شخصی است اما تمامی آلودگی سرویس بهداشتی را به خود جذب می کند.

انتروباکتریاسه و سودوموناسه از گونه‌های باکتری‌هایی هستند که در مدفوع وجود دارند. این باکتری‌ها در دستگاه گوارش انسان به طور طبیعی وجود دارند اما باعث بیماری در دیگر نقاط بدن می شوند.

باکتری ها می توانند به راحتی مسواک را آلوده کنند. در نتیجه هرگز پس از مسواک زدن سریعا درپوش آن را بر روی مشواک قرار ندهید زیرا این کار مانع از خشک شدن آن و رشد باکتری ها می شود.

مسواک

از قرار دادن مسواک در نزدیکی توالت و یا مستقیم بر روی میز خودداری کنید و در مراقبت از مسواک باید حساسیت به خرج دهید زیرا در صورت استفاده از مسواکی که بر روی آن باکتری جمع شده است شما مستقیما این باکتری ها را وارد بدن خود می کنید.

بهترین راهکار ممکن در این رابطه این است که مسواک خود را سریعا تعویض کنید و در مدت طولانی از آن استفاده نکنید. زمان پیشنهادی برای تعویض مسواک هر 3 تا 4 ماه یکبار است.

دهانشویه

همچنین به خاطر داشته باشید بدبویی دهان، پوسیدگی دندان و بیماری های لثه به دلیل باکتری ها هستند. در نتیجه برای جلوگیری از انتقال باکتری های دهان خود به مسواک پیش از مسواک زدن از مواد شوینده دهان استفاده کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد