اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

پرکاربردترین حقه های روانشناسی که نمی دانستید

حتی اگر خودتان نخواهید باز هم روانشناسی تمام ابعاد زندگی شما را تحت تاثیر قرار داده است و شما تنها با دانستن چند نکته ساده اما پرکاربرد در روانشناسی می توانید به تمام آرزوهایتان برسید.

پرکاربردترین حقه های روانشناسی که نمی دانستید


حتی اگر خودتان نخواهید باز هم روانشناسی تمام ابعاد زندگی شما را تحت تاثیر قرار داده است و شما تنها با دانستن چند نکته ساده اما پرکاربرد در روانشناسی می توانید به تمام آرزوهایتان برسید.

شما می توانید با دانستن برخی از نکات ساده روانشناسی در روزمره خود بسیار موفق عمل کنید از موفقیت در مصاحبه شغلی گرفته تا تحت تاثیر قرار دادن مرد موردعلاقه تان. در ادامه شما را با این نکات روانشناسی پرکاربرد آشنا خواهیم کرد.

1. صدا زدن اسم: در برخورد با افراد سعی کنید اسم آن ها صدا بزنید این کار باعث می شود نام آن ها در ذهن شما باقی بماند و هم آن ها با شما احساس راحتی و صمیمت بیشتری با شما کنند.

2. گردش با دوستان: اگر هفته به سختی برای شما می گذرند و زیر بار مشکلات و کار روزمره خود خسته شده اید و دائما منتظر آخر هفته هستید اما روزها برای شما طولانی هستند یک روز در هفته را انتخاب کنید و با دوستان وقت بگذرانید در این حالت هفته برای شما نصف می شود و احساس بهتری دارید.

گردش

3. مصاحبه کاری: برای یک مصاحبه کاری خوب که نتیجه دلخواه شما را به دنبال داشته باشد روزهای وسط هفته را در نظر بگیرید زیرا در پایان هفته افراد به دنبال برنامه ریزی برای آخر هفته و استراحت و کارهای شخصی خود هستند و در روزهای اول هفته نیز خستگی تعطیلات اخر هفته باعث می شود آن ها توجه درستی به شما نشان دهند بهترین زمان وسط هفته است.

مصاحبه

4. مودب بودن در اتاق انتظار: به یاد داشته باشید وقتی در اتاق انتظار برای مصاحبه شغلی هستید رفتار شما زیر نظر تمام کار کنان است و نحوه برخورد، رفتار و صحبت شما تاثیر بسیار زیادی می تواند داشته باشد تا افراد محیط شما را بپذیرند در این مدت درست بنشینید، آرام حرف بزنید، آرام بخندید و خمیازه نکشید و استفاده از گوشی همراه را به حداقل برسانید.

5. کمک خواستن: اگر در جمعی قرار دارید و به کمک افراد نیاز دارید هیچگاه بدون اشاره به شخص خاصی کمک نخواهید زیرا در این حالت افراد به شما توجهی نمی کنند و تصور می کنند دیگری به شما کمک می کند و در نهایت این شما هستید که دست تنها می مانید در نتیجه در هنگام کمک خواستن نام یک شخص را نیز صدا کنید.

مشت

6. دست ها : نحوه قرار گرفتن دست های شما می تواند حرف زیادی را به مخاطبانتان بزند افرادی که با دست های خود زیاد بازی می کنند و در هنگام صحبت کردن از از دست هایش استفاده می کند به معنی دستپاچگی و راحت نبودن او است و یا دست های مشت کرده نشان می دهد که استرس دارد ولی می تواند به راحتی با یک لبخند شما را از حال خود منحرف کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد