اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

زشت ترین مردان جهان را ببینید

زیبایی یک مفهوم ذهنی است و همه افراد در نوع خود بسیار زیبا هستند. اما مجلات زیبایی برخی از مردان را معرفی کرده اند که به عنوان زشت ترین مردان در جهان شناخته می شوند.

زشت ترین مردان جهان را ببینید


زیبایی یک مفهوم ذهنی است و همه افراد در نوع خود بسیار زیبا هستند. اما مجلات زیبایی برخی از مردان را معرفی کرده اند که به عنوان زشت ترین مردان در جهان شناخته می شوند.

زیبایی ظاهری تنها بخشی کوچک از یک فرد را نشان می دهد و آنچیزی که درون هر انسانی وجود دارد، آنچیزی است که اهمیت داشته و از او به جای می ماند.

با این وجود هیچ فردی علاقه ندارد زشت باشد و هیچ فردی نیز در نوع خودش زشت نیست. اما با این وجود از نظر آرایشگران و متخصصان مد و زیبایی برخی از استاندارد ها وجود دارد که یک شخص را زشت یا زیبا می کند.

ما نیز در میان سایت های مختلف جست و جو کرده ایم و مردانی را یافته ایم که عنوان زشت ترین مردان جهان شناخته می شوند.

نفر اول این لیست فردی است که عنوان زشت تریم مرد دنیا را در کتاب گینس به دست آورده است. در ادامه می توانید عکس این افراد را مشاهده کنید.

1. گادفری باگوما، این فرد متولد اوگاندا بوده و شغل وی کفاشی است. وی در رقابت های جهانی گینس برای زشت ترین مرد دنیا شرکت کرده و رتبه اول را به دست آورده است.

گادفری باگوما

2. ویلیام ماسیوینو، این فرد به عنوان زشت ترین مرد زیمباوه شناخته شده و این عنوان را در جشن هر ساله ای که با عنوان زشت ترین مرد برگذار می شود به دست آورده است.

ویلیام ماسیوینو

3. جاشوا گلن باکس، این فرد طی سال های گذشته به کودک آزاری متهم شده است. هنگامی که عکس وی در شبکه های اجتماعی منتشر شد لقب زشت ترین مرد جهان را در میان کاربران کسب کرد.

جاشوا گلن باکس

4. مایکل بریمن، این مرد به دلیل نوعی بیماری خاص به عنوان زشت ترین پسر و مرد جهان شناخته شد. وی یک بازیگر موفق بوده و به دلیل ظاهر خاص خود در فیلم های ترسناک نقش آفرینی فوق العاده خوبی داشته است.

مایکل بریمن

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد