اونس طلا2346.24
مظنه14,516,000
18 گرم3,351,000
ارزش سکه32,704,548
قدیم (بهار)37,800,000
جدید (امامی)40,500,000
نیم23,700,000
ربع14,800,000

نکاتی برای شروع یک زندگی سالم

پزشکان قادر خواهند بود سلامت شما را بررسی کنند و حتی ممکن است برای شروع به شما نکاتی راجع به اینکه بهترین ورزش برای شما کدام است، بدهند.

مراجعه به پزشک قبل از شروع هر برنامه ورزشی

به گزارش سایت طلا،پزشکان قادر خواهند بود سلامت شما را بررسی کنند و حتی ممکن است برای شروع به شما نکاتی راجع به اینکه بهترین ورزش برای شما کدام است، بدهند.

در مورد کاری که از انجام آن لذت می برید صادق باشید

به طور مثال اگر از انجام تحرکاتی مثل دویدن متنفر هستید، تحرک بدنی را فراموش نکنید و به جای دویدن می توانید کارهایی مثل طناب زدن که همان هدف را در پی دارد، در برنامه خود قرار دهید.

ایده های جدید را امتحان کنید

برای یک دوره دو یا سه هفته ای، انواع تمرینات مختلف را امتحان کنید. پیاده روی، ورزش های هوازی، طناب زدن، دوچرخه سواری یا هر آنچه که فکر می کنید از آن لذت می برید را انجام دهید تا آنچه را که واقعا از آن لذت می برید را پیدا کنید.

در مورد ورزش های انفرادی یا گروهی تصمیم بگیرید

تصمیم بگیرید که آیا در تمرینات انفرادی یا گروهی بهترین عملکرد را دارید. بعضی از افراد انگیزه و رقابت را در یک گروه دوست دارند و برخی دیگر دوست دارند به تنهایی ورزش کنند.

قرار ملاقات ورزشی برای خود تعیین کنید

با خودتان قرار ملاقات ورزشی بگذارید و آن را در تقویم خود علامت گذاری کنید. اگر به برنامه عادت کنید، هرگاه از تاریخ تمرین خود صرف نظر کنید، احساس می کنید چیزی کم شده است.

از موسیقی استفاده کنید

حرکت وقتی راحت تر می شود که شما را به جلو سوق دهد. اگر شما روی تردمیل یا دوچرخه ثابت کار می کنید، می توانید از چیزهایی مثل موسیقی یا فیلم استفاده کنید تا ذهن شما را از حرکت های تکراری خارج کند.

با پیشرفت، اهداف جدید را تعیین کنید

هنگامی که می توانید در عرض بیست دقیقه یک مایل را طی کنید، هدف بعدی را طی کردن همان مسیر در پانزده دقیقه قرار دهید یا وقتی می توانید سی عدد دراز و نشست بروید، هدف جدید را چهل قرار دهید.

در ابتدا به آرامی کار کنید

این نکته به ویژه اگر از یک سبک زندگی کم تحرک خارج می شوید، بسیار مهم است. پس از دو هفته آموزش انتظار دویدن در ماراتن را نداشته باشید. فقط آن را آرام و پیوسته انجام دهید و تسلیم نشوید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد