اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

با این کارها هرچه سریعتر از آکنه کمر خلاص شوید

آکنه معمولا از دوران بلوغ شروع شود و بیشتر افراد قبل از رفع در اواخر نوجوانی یا اوایل دهه 20 آکنه را در این دوران تجربه می کنند. با این حال ، برای برخی از افراد ، این می تواند تا اواخر دهه 20 و حتی 30 سالگی ادامه یابد.

با این کارها هرچه سریعتر از آکنه کمر خلاص شوید


آکنه معمولا از دوران بلوغ شروع شود و بیشتر افراد قبل از رفع در اواخر نوجوانی یا اوایل دهه 20 آکنه را در این دوران تجربه می کنند. با این حال ، برای برخی از افراد ، این می تواند تا اواخر دهه 20 و حتی 30 سالگی ادامه یابد.

شدت آن می تواند از چند نقطه تا جاهای بزرگتر از مناطق آسیب دیده متفاوت باشد. و همچنین در پشت ، آکنه می تواند در صورت ، گردن و قفسه سینه ظاهر شود. اگر آکنه درمان نشود ، با پاک شدن آن ، لکه های تیره و جای زخم های دائمی روی پوست ظاهر می شوند.

آکنه

حقایقی سریع درباره آکنه کمر
پوست چرب ، جوش های سرسیاه ، جوش های سر سفید ، لکه های قرمز ، جوش های چرکی زرد و جای زخم از ویژگی های جوش های پشت هستند. افرادی که مستعد آکنه هستند غدد تولید روغن دارند که به ویژه به برخی هورمون ها حساس هستند.
درمان های زیادی برای آکنه وجود دارد از جمله درمان موضعی و دارو. هنگامی که نوبت به آکنه خفیف می رسد ، ادامه استفاده از داروهای بدون نسخه پس از رفع مشکل اصلی به جلوگیری از ترشحات پوستی کمک می کند.
خلاص شدن از شر آکنه کمر
چندین گزینه درمانی در دسترس است که به افراد کمک می کند تا از آکنه های پشت خود خلاص شوند.

کرم های موضعی

بیشتر درمان ها شامل استفاده از داروهای موضعی به طور مستقیم بر روی پوست است. اینها معمولاً اولین انتخاب برای درمان موارد آکنه خفیف تا متوسط ​​هستند. برای افرادی که فقط چند لکه دارند ، داروهای بدون نسخه اغلب با این مشکل مقابله می کنند. آکادمی پوست آمریکا توصیه می کند از محصولی استفاده کنید که حاوی پراکسید بنزوئیل یا اسید سالیسیلیک باشد.

آکنه پشت

افراد باید دارو را روی کل قسمت آسیب دیده پشت ، نه فقط لکه ها ، معمولاً یک یا دو بار در روز استفاده کنند. این نوع درمان معمولاً ظرف 4-8 هفته باعث شفافیت پوست می شود.

قرص
اگر فرد مبتلا به آکنه شدید از جمله کیست آکنه و ندول باشد ، پزشک یا ارائه دهنده خدمات بهداشتی ممکن است داروی خوراکی تجویز کند. درمان ممکن است شامل موارد زیر باشد:

آنتی بیوتیک برای از بین بردن باکتری ها و کاهش التهاب: گاهی اوقات ، پزشکان این داروها را به همراه داروی موضعی تجویز می کنند. ممکن است لازم باشد فردی 2 تا 6 ماه آنها را مصرف کند.

جلوگیری

دوش گرفتن بعد از تعریق و استفاده از پاک کننده های ملایم که با نوک انگشتان استفاده می شود می تواند به کاهش آکنه در پشت کمک کند.

آکنه

لباس ورزشی تنگ که عرق را در کنار پوست پشت قرار می دهد و منافذ پوست را مسدود می کند ، ممکن است در شیوع آن موثر باشد. افراد باید به خصوص در یک جلسه سنگین بدنسازی ، استفاده از لباسهای گشاد را در نظر بگیرند.

سایر نکات در مورد کاهش خطر آکنه کمر :

1- شستشو بعد از تعریق
2- برای استفاده از یک پاک کننده ملایم و ساینده از نوک انگشتان استفاده کنید
3- اجتناب از محصولات تحریک کننده پوست
4- مالش دادن مناطق آسیب دیده
5- فشردن نقاط ممکن است منجر به گسترش و زخم شدن آنها شود
6- در معرض آفتاب باعث میشود پوست آسیب دیده مستعد آکنه بیشتر باشد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد