اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

این ده اشتباه باعث می شود که هیچ فردی عاشق شما نشود

این که دیگران عاشق شما شوند یک توانایی ذاتی نیست. بلکه این توانایی کاملا قابل یادگیری است. شما با انجام برخی از کار ها تبدیل به یک فرد فوق العاده جذاب شده و همه افراد عاشق شما می شوند.

این ده اشتباه باعث می شود که هیچ فردی عاشق شما نشود


این که دیگران عاشق شما شوند یک توانایی ذاتی نیست. بلکه این توانایی کاملا قابل یادگیری است. شما با انجام برخی از کار ها تبدیل به یک فرد فوق العاده جذاب شده و همه افراد عاشق شما می شوند.

1. خود را درست و با اطمینان معرفی نمی کنید. همه ما می دانیم که آشنا شدن با یک فرد جدید کار آسانی نیست اما این که تنها سری تکان دهید و به آرامی در یک گوشه بنشینید باعث جذابیت شما نمی شود.

2. نام افراد را فراموش می کنید. همه افراد علاقه دارند تا آنها را با نامشان به یاد آورده و صدا کنید. این بهانه که حافظه ضعیفی دارد به هیچ عنوان مناسب نمی باشد.

اطمینان

3. از توضیح دادن مسائل مختلف پرهیز کنید. تقریبا هیچکسی علاقه چندانی به توضیحات شما درباره مسائل مختلف ندارد. برای مثال اگر ورزشکار هستید و با یک ورزشکار صحبت می کنید، حرف زدن درباره جزئیات رژیم غذاییتان مشکلی ندارد اما وقتی با دیگران صحبت می کنید از خیر گفتن این جزئیات بگذرید.

4. تنها درمورد خودتان با دیگران صحبت نکنید. هنگام مکالمه به فرد مقابل توجه نشان داده و حرف های او را گوش کنید. اگر این کار را نکنید به سرعت به عنوان یک فرد خودخواه و آزار دهنده شناخته خواهید شد.

صحبت

5. پشت سر آشنایان مشترکتان غیبت نکنید. شاید برایتان جالب باشد که در کنار دوستانتان دیگران را مسخره کنید اما بدانید که این کار برای فردی که با او صحبت می کنید چندان هم دلپذیر نیست.

6. وقتی همراه با دوستان یا همکارانتان هستید حتما باید این افراد را به شخصی که با او صحبت می کنید معرفی کنید. عدم انجام این کار باعث می شود تا فرد مقابلتان احساس عدم راحتی کند.

7. آرام و بدون اعتماد به نفس صحبت می کنید. فردی که خیلی آرام صحبت می کند، گوش دادن به او دشوار است زیرا به نظر می رسد در گفته های خود شک دارد.

جذابیت

8. پاسخ های یک کلمه ای باعث می شود دیگران فکر کنند شما خیلی خجالتی هستید یا نمی خواهید صحبت کنید. هیچکدام از آنها کمک نمی کند تا احساس خوبی ایجاد شود. در نتیجه سعی کنید به فردی که می خواهید مکالمه داشته باشید درست و کامل پاسخ دهید.

9. درباره زندگ و شرایط خود مدام غر می زنید. غر زدن و ناله کردن باعث به وجود آمدن احساس بدی در میان دیگران می شود به خصوص اگر نشانه ای از برطرف کردن مشکل یا درخواست مشاوره نداشته باشید.

10. فردی که هیچگونه نظر مشخصی ندارد هیچگاه در ذهن دیگران تاثیر باقی نمی گذارد. به طور معمول افرادی که نظرات مشخص و اصول اولیه مشخصی دارند تحسین دیگران را برمی انگیزند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد