اونس طلا2337.71
مظنه14,456,000
18 گرم3,337,100
ارزش سکه32,569,368
قدیم (بهار)37,300,000
جدید (امامی)40,300,000
نیم23,500,000
ربع14,300,000

8 علامت که به شما نشان می دهد فردی مخفیانه عاشق شماست

همه ما احساس دوست داشتن را داریم و آن را تجربه کرده ایم. اما همه در نشان دادن این احساس مهارت ندارند. خوشبختانه نشانه هایی وجود دارد که با دقت به آنها می توانید بفهمید آیا کسی به شما علاقه دارد یا خیر.

8 علامت که به شما نشان می دهد فردی مخفیانه عاشق شماست​


همه ما احساس دوست داشتن را داریم و آن را تجربه کرده ایم. اما همه در نشان دادن این احساس مهارت ندارند. خوشبختانه نشانه هایی وجود دارد که با دقت به آنها می توانید بفهمید آیا کسی به شما علاقه دارد یا خیر.

گرچه این علائم کاملا مشخص کننده عشق و علاقه یک فرد به شما نیست اما در موارد بسیار زیادی درست از آب در می آیند. در ادامه این نشانه ها را با شما در میان خواهیم گذاشت.

1. مردان به طور معمول از زنانی با صدای زیر تر خوششان می آید از این رو زنان وقتی از شما خوششان بیاید با صدای زیر تری حرف می زنند. در مردان این موضوع برعکس است و آنها هنگامی از که به شما علاقه داشته باشند با صدای بم تری صحبت می کنند.

علاقه

2. افرادی که به شما علاقه دارند در صحبت های خود اطلاعات شخصی بیشتری را با شما به اشتراک می گذارند. آنها همچنین با پرسش های مختلف سعی می کنند مکالمه را ادامه دار کنند.

3. برخی از اوقات افرادی که به شما علاقه دارند، در عین حال که در دسترس هستند، سعی می کنند سخت به دست آمدن را اجرا کنند. برای مثال وقتی آنها را به جایی دعوت می کنید پاسخ مثبت می دهند اما به راحتی این کار را نمی کنند.

4. کسی که به شما علاقه دارد در هنگام صحبت تلاش می کند تا ارتباط چشمی خود را حفظ کند. همچنین حالت پاها و بازوهای وی بسته نبوده و مشتاق برای ادامه مکالمه به نظر می رسد.

مکالمه

5. انها به شکل تصادفی و در میان صحبت های خود به مجرد بودنشان اشاره می کنند. البته این موضوع تنها به نظر شما تصادفی است و فرد مقابل برای بیان کردن آن دلیل محکمی داشته است.

6. افرادی که به شما علاقه دارند، به شکل بسیار دلپذیری شما را مسخره می کنند. این مسخره کردن آنها نوعی شوخی و ابراز احساسات است که نشان دهنده عشقشان به شماست.

تقلید رفتار

7. وقتی با فردی که به شما علاقه دارند مکالمه می کنید، وی با اشیاء اطراف خود مانند مو ها، ناخن، دکمه و یا زیپ پیرهن خود بازی می کند. دلیل این موضوع استرس داشتن این فرد در هنگام مکالمه با شما است.

8. آنها رفتار های شما را تقلید می کنند. افرادی که به شما علاقه دارند رفتار هایتان مانند شکل نشستن، حرف زدن و حتی سلیقه شما در موسیقی را تقلید می کنند.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد