اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

اگر با این نگرش ها به زندگی نگاه کنید همیشه موفق هستید

نگرش همه چیز است داشتن نگرش مناسب در همه زمینه های زندگی کلیدی است. برای یادگیری دلیل این امر ، به خواندن ادامه دهید و اگر می خواهید یک زندگی شاد ، راضی کننده و موفقیت داشته باشید ، چند نگرش کلیدی که باید داشته باشید را باید بدانید.

اگر با این نگرش ها به زندگی نگاه کنید همیشه موفق هستید


نگرش همه چیز است داشتن نگرش مناسب در همه زمینه های زندگی کلیدی است. برای یادگیری دلیل این امر ، به خواندن ادامه دهید و اگر می خواهید یک زندگی شاد ، راضی کننده و موفقیت داشته باشید ، چند نگرش کلیدی که باید داشته باشید را باید بدانید.

3 باید در زندگی نگرش داشته باشید
1. نگرش مثبت
بیایید لحظه ای به نگرش شما به عنوان یک هرم نگاه کنیم - چیزی که به طور سیستماتیک در طول زمان ساخته می شود. در پایه هرم مثبت بودن وجود دارد. مثبت بودن پیش شرط سایر نگرشهایی است که باید داشته باشید.
مثبت بودن رابطه مستقیمی با احتمالات دارد. افرادی که منفی اند ، تمایل به داشتن ذهنیت ثابت دارند و در برابر تمام فرصت هایی در زندگی وجود دارد ، بسته هستند. منفی نگری و طرز فکر قربانی دست به دست هم می دهند.

نگرش مثبت

همانطور که در بالا اشاره کردم ، خواه یک نگرش مثبت داشته باشید یا نه ، بر عملی که انجام می دهید تأثیر خواهد گذاشت. هنگامی که اقدام می کنیم و به نتیجه مطلوبی می رسیم ، ذهن خود را بیشتر به سمت امکاناتی گسترش می دهیم که نگرش مثبت ما را ارتقا می بخشد. و خواهید دید که چرا فقط در یک لحظه داشتن نگرش مثبت برای شما ضروری است تا بتوانید دو نگرش دیگر را که می خواهیم مورد بحث قرار دهیم داشته باشید.

2. نگرش قدرشناسی
این پدیده در جوامع کم درآمد یا محروم رواج دارد. جوانان بزرگ می شوند و هیچ نمونه ای از موفقیت را در محیط نزدیک خود نمی بینند. آنها همچنین از داستانهای محدود ، از نزدیکترین آنها ، در مورد ناتوانی آنها در ایجاد زندگی عالی برای خود تغذیه می کنند. بنابراین ، آنها با یک ذهنیت ثابت در مورد توانایی هایشان بزرگ می شوند. و این داستان های محدود کننده ، که اغلب واقعیت آنها را ایجاد می کند ، باعث می شود احساس خجالت کنند و مانند زندگی عادلانه نیستند. همه اینها با هم آنها را در یک حالت منفی قرار می دهد ، که ناتوانی آنها را در ایجاد زندگی بهتر برای خود تقویت می کند.

قدرشناسی

اگر مراقب نباشید ، مقایسه زندگی شما را از هم می پاشد. به همین دلیل نگرش قدرشناسی بسیار مهم است. شما را از تمرکز بر چیزهایی که ندارید (به عنوان مثال گیر افتادن در حالت مقایسه و نگرش منفی) دور می کند و به شما کمک می کند تا روی تمام داشته های خود تمرکز کنید.

3. نگرش به عالی بودن
یکی از نکاتی که در مورد داشتن یک نگرش خوب وجود دارد این است که این یک مسئله انتخابی است - شما باید یک نگرش خوب را انتخاب کنید. به دلیل نیاز به زنده ماندن که نیاکان ما تجربه کرده اند ، ذهن ما به طور طبیعی به سمت منفی گرایش پیدا می کند.

چیز دیگری که یک انتخاب در زندگی است و چیزی که زندگی شما را تحت تأثیر مثبت قرار دهد ، عالی شدن در کاری است. اگر یک قدم به عقب برگردید و به رابطه بین یک نگرش مثبت و بزرگ شدن در کاری نگاه کنید ، می بینید که این یک رابطه نمادین و دو طرفه است. عالی بودن در کاری باعث افزایش اعتماد به نفس می شود که بر نگرش شما تاثیر مثبت می گذارد. نگاه دیگر به آن ، معمولاً داشتن یک نگرش مثبت نیاز به این دارد که بخواهید در کاری عالی شوید.

عالی بودن

یک نکته کلیدی که در اینجا باید اضافه کنید این است که شما باید اطمینان حاصل کنید که دنبال چیزی هستید که واقعاً از آن لذت می برید و شما را راضی می کند. در غیر این صورت ، آن مزیت دو طرفه که در مورد آن بحث کردیم را نخواهید داشت. من همیشه در مدرسه واقعاً خوب عمل می کردم ، اما از آن لذت زیادی نمی بردم ، بنابراین با نگرش عالی وارد این کار نمی شدم. خوشبختانه ، من دلیل بزرگی برای موفقیت در مدرسه داشتم ، و این باعث موفقیت من شد. اما برای اینکه از آن جلوگیری کنید ، با انتخاب مهارت در کاری که از آن لذت می برید ، خود را برای موفقیت تنظیم کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد