اونس طلا2337.71
مظنه14,911,000
18 گرم3,442,200
ارزش سکه33,594,483
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)41,150,000
نیم24,200,000
ربع14,500,000

3 روش عالی برای ایجاد برنامه روزانه قوی

همه ما چشم اندازهایی از آینده داریم و خب فقط فکر کردن به این چشم انداز ها چیزی را تغییر نمی دهد و حتی ممکن است تجربه احساس اینکه فرد تنبلی هستیم را نیز به ما القا کند. بهترین راه برای رسیدن به اهداف ، تجزیه آنها به عادات روزمره کوچکتر است.

3 روش عالی برای ایجاد برنامه روزانه قوی


همه ما چشم اندازهایی از آینده داریم و خب فقط فکر کردن به این چشم انداز ها چیزی را تغییر نمی دهد و حتی ممکن است تجربه احساس اینکه فرد تنبلی هستیم را نیز به ما القا کند. بهترین راه برای رسیدن به اهداف ، تجزیه آنها به عادات روزمره کوچکتر است.

روال شخصی هر فرد متفاوت به نظر می رسد و براساس اهداف و ارزشهای فردی اوست. اما استفاده از چند اصل کلی در برنامه روزانه شما می تواند به حداکثر رساندن اثربخشی و بهره وری شما کمک کند و با گذشت زمان به شما در رسیدن به اهداف خود کمک کند.

در اینجا پنج روش برای کمک به شما در شروع ایجاد یک برنامه روزانه آورده شده است.

1. ارزش های خود را در اولویت قرار دهید
"موفقیت" به همان اندازه فردی که آن را دنبال می کند بی نظیر است. اما همه افراد موفق یک نکته مهم مشترک دارند: آنها زندگی خود را به گونه ای استراتژیک طراحی می کنند تا با چیزهایی که بیشتر از همه به آنها اهمیت می دهند همسو شوند.

اولویت بندی

عملاً ، این بدان معناست که قبل از ایجاد یک برنامه روزانه که به شما کمک می کند اهداف خود را به انجام برسانید و زندگی را که می خواهید زندگی کنید ، باید تعیین کنید که برای چه چیزی ارزش قائل هستید. درک این موارد به شما کمک می کند اولویت هایی را که منطقی هستند مشخص کنید و در نهایت ، روز خود را بر اساس آن تنظیم کنید.

به عنوان اولین قدم ، کمی وقت بگذارید تا به آنچه برای شما مهم است فکر کنید. به ترتیب لیستی تهیه کنید. سپس ، روش هایی را برای گنجاندن این موارد در برنامه های روزانه و هفتگی خود در بلوک های زمانی پیدا کنید که اهمیت هر ارزش را ارزش گذاری می کند.

2. یک برنامه صبحگاهی اضافه کنید
شروع صبح شما به ریتم فردی و شخصی شما بستگی دارد. مهم نیست که چه زمانی روز خود را شروع می کنید ، در مورد گنجاندن یک مراسم صبحگاهی در برنامه روزانه شما باید همیشه وجود داشته باشد چرا صبح اینقدر مهم است؟ اولین کاری که بعد از بلند شدن انجام می دهید در نهایت کل فرایند باقی مانده روزتان را تعیین می کند

از طرف دیگر ، اگر هر روز صبح مرتب تخت خود را مرتب کنید ، مراقبه کنید و یک صبحانه سالم بخورید ، مغز شما یاد می گیرد که از "حالت استراحت" به "حالت بهره وری" بدون وقفه چرخش کند - و احتمالاً شما در خلق و خوی بهتر و انجام کار های بهتر موفق خواهید شد. این که شما صبح چه کاری انجام دهید به خود شما بستگی دارد. هدف این است که روز خود را با انجام همان کار شروع کنید - در حالت ایده آل ، کاری که هم با ارزشهای شخصی شما همسو باشد و هم ذهن شما را پاک کند و بدن شما را برای کارهای پیش رو آماده کند بهترین کار است.

3. "مهمترین کار" را تعیین کنید

هر هفته ، وقتی برنامه خود را برنامه ریزی می کنید ، اهداف خود را در نظر بگیرید. برای ادامه مسیر شما چه کارهایی باید انجام شود؟ سپس ، برای هر روز مهمترین کار را انتخاب کنید. وقتی بدانید برای ادامه مسیر باید به چه چیزهایی برسید ، وقت کمتری را برای کارهای غیرضروری هدر خواهید داد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد