اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

4 نشانه که شما را در دوستی با دیگران دچار مشکل می‌کند

وقتی احساس میکنید که دوستان زندگیان بسیار کم است خب آسان است که تقصیرها را به گردن بقیه بیندازید. اما قبل از انجام این کار ، شاید ارزش آن را داشته باشید که ابتدا در آینه نگاه بندازیم. گاهی اوقات این مشکل در واقع ما هستیم ، نه آنها.

4 نشانه که شما را در دوستی با دیگران دچار مشکل می‌کند


با این اوصاف ، همه ما دوره های چالش برانگیزی را پشت سر می گذاریم برای مثال با از دست دادن شغل ، یک بحران خانوادگی یا یک مسئله بهداشت روانی ممکن است مانند آنچه که قبلا رفتار میکردیم رفتار نکنیم. اما وقتی این رفتار نسنجیده با دوستان بخشی از یک الگوی طولانی مدت شود ، باید مراقب باشید که نسبت به حل آنها اقدم کنید در غیر این صورت ، شما خطر از دست دادن آن روابط را دارید.

1. شما همیشه موفق می شوید مکالمه را به سمت خودتان سوق دهید
هنگامی که دوست شما شروع به صحبت در مورد ارتقا شغلی خود در محل کار یا شخص جدیدی می کند که با او ملاقات می کند ، هرگز نمی توانید راهی برای هدایت بحث به سمت خود پیدا کنید.
هیچ مکالمه ای در کسی که بیشتر صحبت می کند کاملا متعادل نیست و نباید هم باشد. آندره بونیور ، روانشناس ، نویسنده کتاب «سم زدایی از افکار خود» ،میگوید : "در بعضی از دوستی ها ، یک نفر همیشه تمایل دارد بیشتر صحبت کند و این می تواند خوب باشد. و شما هم باید بدانید که این قضیه درست مدیریت کنید."

دوستی

راه حل: مهارت گوش دادن به ذهن خود را قدرت ببخشید. وقتی دوست شما در حال صحبت است ، تمرین برقراری ارتباط چشمی و استفاده از زبان بدن باز و حمایتی را انجام دهید. این نشان می دهد که شما توجه و علاقه واقعی به شنیدن سخنان آنها دارید.

2. شما متعهد به انجام کار های خود هستید و گاهی باید به دوستانتان نه بگویید

زندگی همیشه درست جلو نمیرود و همیشه چالش ها یکی نییستند و گاهی ممکن است به دعوت برخی از دوستان خود نه بگوییم. افرادی وجود دارند که از ناراحتی" نه "گفتن می ترسند ، بنابراین برای جلوگیری از این ناراحتی" بله "می گویند." "اما بعدا فقط باعث ناامیدی بیشتر می شود. این بله گفتن اصلا کار منصفانه ای نیست و به مرور اعتماد را از بین می برد.

نه گفتن

راه حل: در برابر تمایل به پاسخ سریع مقاومت کنید. ایرنه اس. لوین ، روانشناس و کارشناس دوستی گفت ، اگر مطمئن نیستید که می توانید آن را تغییر دهید ، خوب است کمی به آن فکر کنید و بعداً به آنها برگردید.

3. شما در دوست یابی مهارت دارید ، اما آنها را حفظ نمی کنید
لوین گفت: "شما فردی برون گرا و دوست داشتنی هستید ، می توانید به راحتی دوست شوید اما نمی توانید دوستی های خود را خوب نگه دارید. البته ، همه روابط برای دوام ایجاد نشده اند و این درست است. اما اگر شما یک سری دوستی کوتاه مدت دارید و بعد از مدتی از بین میروند باید مراقب باشید.

راه حل: وقت بگذارید تا بررسی کنید که چرا این پیوندها متلاشی شده و می سوزند یا از بین می روند. ممکن است یکی از دوستان قدیمی انتقاداتی سازنده در گذشته به شما داده باشد که بتواند سرنخی ارائه دهد؟ یا آیا شخص دیگری در زندگی شما وجود دارد که ممکن است بتواند بینشی را به شما ارائه دهد؟ فقط به این دلیل که برخی اشتباهات را در دوستی خود با دیگران مرتکب شده اید به این معنی نیست که آدم بدی هستید.

دوست یابی
4- شما هرگز کسی نیستید که ابتدا برنامه را شروع کنید یا چک کنید
دوستی ها همیشه به این بستگی دارد که هریک از طرفین به چه اندازه از یکدیگر میپرسند و سراغ یکدیگر را میگیرند. ممکن است از یکی از طرفین دائم به دنبال راه هایی برای ارتباط طرف مقابل باشد. برنامه ای برای بیرون رفتن داشته باشد و کار های دیگر. باید گفت که از همدیگر پرسیدن باید به گونه ای باشد که تعادل رعایت شود. چون ممکن است یکی از طرفین بعد از چندین بار سراغ گرفتن دیگر تمایلی به انجام این کار نداشته باشد.

راه حل: "دوستی های پایدار باید متقابل باشند. لوین گفت: "اگر همیشه یک نفر ابتکار عمل را بر عهده بگیرد ، ممکن است دوستان شما انفعال شما را به عنوان عدم علاقه به دوستی بدانند." "علایق خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارید - مانند پرسیدن و سراغ گرفتن

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد