اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

با انجام این کار های ساده، زندگی شاد تری خواهید داشت

ممکن است بسیاری از افراد با وجود همه دارایی هایی که دارند و شغل خوبی که دارند اما شادی را در زندگی خود تجربه نکرده باشند. همه ما فکر میکنیم که شادی در واقع داشتن پول و سرمایه ی زیاد و خانه های بزرگ است. پول ابزار است نه چیزی که به ذات انسان ارتباط داشته باشد و او را خوشحال کند.

با انجام این کار های ساده، زندگی شاد تری خواهید داشت


در اینجا ما 3 کار مهم را به شما معرفی میکنیم که به شما کمک میکند تا روز های شاد تری داشته باشید :

به دیگران کمک کردن

همه ما به طور طبیعی زندگی را از دریچه ای مشاهده می کنیم که ابتدا شرایط خود را در نظر می گیریم ، و این می تواند درک ما از واقعیت را تحریف کند. اگر بخواهیم نگاه خود را بلند کنیم و ببینیم که جهان بیش از تجربه های زندگی شده ما است ، ما راه هایی را کشف می کنیم که می توانیم از رنج دیگران و در نتیجه ، از درد خودمان بکاهیم. اهدای خون ، داوطلب شدن در یک بانک غذا و یا اینکه به فرد بی بضاعت کمک کنیم.

کمک کردن

شادی ها و نعمت های حال حاضر خداوند را به یاد بیاورید
تشکر از مردم ، چیزها و لحظاتی که زندگی را زیبا می کنند ، لحظه های شادی شما را تقویت می کند. صادقانه از خداوند به خاطر انچه که دارید تشکر کنید و آن را برای کسانی که از آن محروم هستند نیز از خداوند طلب کنید.

هنگامی که لیست شکرگذاری خود را مینویسید به خاطر داشته باشید که کار های مقایسه ای معمولاً شادی را کاهش می دهند تا اینکه آن را رشد دهند ، بنابراین این مسئله شکرگذاری به این دلیل نیست که از چیزی که دیگران ندارند و شما دارید تشکر کنید. بلکه تشکر از آنچه که خداوند به شما فزونی داشته میباشد.

شکرگذاری

به تجربه های جدید "بله" بگویید
کار در حوزه راحتی ما بسیار آسان است ، اما گفتن "بله" به چیزهای جدید می تواند زندگی ما را غنی و گسترش دهد. یک رستوران جدید امتحان کنید ، به یک باشگاه سرگرمی بپیوندید ، داوطلب یک کار جدید شوید ، به جایی بروید که هرگز نرفته اید. هر تجربه جدید درواقع مسیری از خاطرات را به جا می گذارد که در صورت نیاز بیشتر به آنها می توانیم به آن برگردیم و آن را مرور کنیم. انسان در به چالش کشیدن خود، خود را پیدا میکند و دیگران را میشناسد.

تجربه

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد