اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

باورهای اشتباه در مورد کودکان که والدین از آن بی‌خبرند

مطمئنا همه والدین در نحوه تربیت کودکان خود از روش های مختلفی استفاده می کنند، از گفتن برخی جمله خودداری میکنند در نحوه رفتار های خود دقت می کنند و یا حتی ممکن است با یک روانشناس کودک در تماس باشند که اجازه ندهند فرزندشان در مسائل تربیتی و آموزشی با مشکل مواجه شود.

باوره های اشتباه در مورد کودکان که والدین از آن بی‌خبرند


همه اینها در واقع جزئی از تلاش والدین برای تربیت کودکان است. اما هر روشی درست و کامل نیست و باید بدانند که راحت ترین روش همیشه بهترین روش نیست و در باور های تربیتی خود باید تجدید نظر کنند.

در اینجا ما 4 باور اشتباه در تربیت کودکان را به شما معرفی میکنیم که در پایین میتوانید مطالعه کنید .

1- اینکه گاهی اوقات گریه کنند، چیز بدی نیست

پدر و مادر بودن یک کار احساسی ، روحی ، فیزیکی و البته طاقت فرسا است. گاهی اوقات احساس میکنید خود را خیلی مقید کرده اید و در بند هستید. مشکلی از سمت شما وجود ندارد و چرا که فشار درونی زیادی به شما وارد شده و راه ندارد خلاصی از آن گریه کردن و تخلیه روحی است. این کار نشانه ضعف شما نیست، بلکه گریه کردن به شما این فرصت را میدهد ه استرس های تان را کاهش داده و کنترل کنید و همین امر بهم شا کمک خواهد کرد که بعد از یک گریه ساالم ، احساس بهرتی داشته و آرام شوید.

گریه

2- جدید ترین و گران ترین اسباب بازی کودک ، سرگرمی خود شماست

اسباب بازی های گران قیمت فقط زمانی که در جعبه هستند برای فرزندتان جذابیت دارند، به عبارتی دگیر کودکان شما جعبه های اسباب بازی را دوست دارند. به نظر شما یک بچه کوچک به گران قیمت بودن اسباب بازی ها اهمیت می دهد؟ ن چندان! چیزی که در ذهن فرزند ما زیاد می‌ماند زمانی است که ما بیرون از خانه میرویم و بچه ها با آب صابون حباب درست می‌کنند و بازی های کودکانه انجام میدهند. پس پول های اضافی تان را برای آینده فرزندتان سرمایه گذاری کنید و فرصت را برای کودکان تان به منظور لذت بردن از اتفاقات و وسایل ساده تر فراهم کنید.

 اسباب بازی

3- اگر از همه لحظات بودن در کنار فرزندتان لذت نمیبرید ، والدین بدی نیستید

اگر هنگام صبحانه با یک اساب بازی بزرگ روی میز رو به رو شدید ، سعی کنید عصبانی نشوید، چرا که گاهی اوقات بهترین لحظات زندگی ، دور هم بودن هایی است که در ظاهر دلپذیر نیستند ولی در باطن جزو شیرین ترین و زباترین لحظات زندگی انسان هستند. یادتان باشد که هر پدر و مادری روزهای سختی را در پیش داشته و دارد، حتی کسانی که در ظاهر روز های سختی نداشته اند.

والدین

4- نه گفن به کودکان ، ضربه روحی به آنها وارد نمی‌کند

آموزش قوانین و حریم و حدود دیگران به کودکان امری ضروری برای رشد احساسی و روحی آنهاست، البته ممکن است که اخم و گریه کنند و اینکه اوقات شما را برای مدتی تلخ کنند ولی با یک تکه کیک شکلاتی قبل از خواب این حالت از یادشان خواهد رفت. مکررا بله گفتن به کودکان ، به لوس با آمدن آنها منجر میشود و حتی زمانی که بالغ شوند این خصلت را به همراه خواهند داشت.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد