اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

مدیر اطلاعات سابق آمریکا: گزارش شئ پرنده دشوار در توصیف

جان راتکلیف می گوید: خلبانان و ماهواره های ارتش ایالات متحده مشاهدات بشقاب پرنده های "خیلی بیشتری" را ثبت کرده اند.

به گزارش سایت طلا ،جان راتکلیف، مدیر اطلاعات سابق دونالد ترامپ، گفت: خلبانان و ماهواره های ارتش آمریكا مشاهدات اجسام پرنده ی ناشناخته یا بشقاب پرنده های "بسیار بیشتری" را ثبت كرده اند.

تلویزیون فاکس نیوز در مورد گزارش آینده دولت درباره "اشیا هوایی ناشناخته" از راتکلیف سوال کرد. او گفت که این گزارش مشاهدات اشیا پرنده ی ناشناخته قبلا "از سراسر جهان" را مستند بوده است.

وی گفت: "صادقانه بگویم، مشاهدات بسیار بیشتری نسبت به آنچه در معرض دید عموم قرار گرفته، دیده شده است.

"برخی از آن ها از طبقه بندی خارج شده اند و هنگامی که ما در مورد مشاهدات صحبت می کنیم، در مورد اشیایی صحبت می کنیم که توسط خلبانان نیروی دریایی یا نیروی هوایی دیده شده یا توسط تصاویر ماهواره ای گرداوری شده اند، که صریحاً اقداماتی را انجام می دهند که توضیح آنها دشوار است، حرکاتی که تکرار آنها دشوار است و ما فناوری آن را نداریم یا با سرعتی بیش از سرعت صوتی بدون شکوندن دیواذ صوتی حرکت می کند."

راتکلیف در پایان دوره ترامپ حدود هشت ماه به عنوان مدیر اطلاعات ملی خدمت کرد. پیش از این، ترامپ به سمت انتخاب راتکلیف برای این نقش حرکت کرد اما راتکلیف به دلیل نگرانی هایی که در مورد تجارب خود به عنوان دادستان در تگزاس داشت، مبالغه کرده و کناره گیری کرد.

راتکلیف گفت: "در واقع من می خواستم این اطلاعات را منتشر کرده و آن را از طبقه بندی خارج کنم،" اما ما نتوانستیم آن را به قالبی طبقه بندی نشده تبدیل کنیم که بتوانیم در مورد آن صحبت کنیم.

گزارش پیش رو قرار است توسط وزارت دفاع و سازمان های اطلاعاتی منتشر شود. راتکلیف گفت: هنگامی که یک پدیده هوایی ناشناخته شناسایی می شود، تحلیلگران سعی می کنند آن را به عنوان یک اختلال احتمالی هوا یا سایر منظره های طبیعی آن را توصیف کنند.

وی گفت: "ما همیشه به دنبال یک برنامه قابل قبول هستیم. گاهی اوقات ما تعجب می کنیم که آیا دشمنان ما فناوری هایی دارند که کمی بیشتر از آنچه تصور می کردیم فاصله دارد. اما مواردی وجود دارد که ما توضیحات خوبی نداریم.

"بنابراین، به طور خلاصه، مواردی که ما مشاهده می کنیم و توضیح آنها دشوار است (و بنابراین در واقع تعداد زیادی از آنها وجود دارد، و من فکر می کنم که این اطلاعات به روشی که مردم آمریکا مشاهده می کنند جمع آوری شده) ارائه خواهد شد."

راتکلیف در پاسخ به سوال بارتیرومو که از کجا اشیا ناشناخته مشاهده شد، پاسخ داد: در واقع مشاهدات در سراسر جهان وجود داشته است.

"چندین موارد در این رابطه ضبط شده است. آنها پدیده ای غیرقابل توجیه هستند، و در واقع موارد بسیار بیشتری نسبت به آنچه در معرض دید عموم قرار گرفته وجود دارد."

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد