اونس طلا2414.52
مظنه14,396,000
18 گرم3,323,300
ارزش سکه32,434,188
قدیم (بهار)37,400,000
جدید (امامی)40,000,000
نیم23,300,000
ربع14,700,000

4 نکته مهم که والدین پسردار باید بدانند

در اینجا ما نکاتی را برای کسانی که نوزاد و کودک پسر دارند مطرح میکنیم. موارد زیر در مورد همه نوزادان پسر صدق نخواهد کرد. برخی موارد ممکن است در مورد دختران نوزاد نیز صادق باشد.

4 نکته مهم که والدین پسردار باید بدانند


شما به عنوان والدین کودک ، تا حدودی دقیقاً می دانید که با کودک خود چگونه باید برخورد کنید و از او مراقبت کنید. اما چیزی که هیچ کس به شما نمی گوید این است که هر نوزادی با شخصیت و خلق و خوی خاص خود نیز به دنیا می‌آید که میتواند نسب به پسر یا دختر بودن نیز متفاوت باشد،همین شخصیت تا حدودی ژنتییکی میتواند تاثیراتی نیز بر روی روند زندگی او او داشته باشد.

در اینجا ما نکاتی را برای کسانی که نوزاد و کودک پسر دارند مطرح میکنیم. موارد زیر در مورد همه نوزادان پسر صدق نخواهد کرد. برخی موارد ممکن است در مورد دختران نوزاد نیز صادق باشد. اگر هر یک از این موارد در مورد فرزند شما صدق نمی کند نیاز نیست که نگران باشید، چون همه متفاوت به دنیا می‌آیند و این طبیعی است.

کودک

1- آقا پسر ها نسبت به دختر خانم ها دیرتر شروع به صحبت کردن می‌کنند وقریبا شش ماه تا یک سال با هم از نظر یادگیری زبانی فاصله دارند. دلیل این اتفاق در واقع این است که قسمتی از مغز که مخصوص تلکمه در دختر خانم ها است در دوره جنینی شروع به تشکیل شدن و رشد میکند در حالی که برای نوزدان پسر بعد از تولد اتفاق خواهد افتاد.

2- فرزندان پسر به دلیل پر جنب و جوش بودن زیاد نیاز دارند که در طول روز حداقل تا دوساعت فعالیت های حرکتی مانند بالا پایین پریدن و دوین را انجام دهند. دلیل این کار نیز در واقع ریشه در فیزیولوژی بدنی پسر ها نسبت به دختر ها است. اگر توجه کرده باشید نوزادان پسر حتی زود تر از نوزادن دختر شروع به راه رفتن می‌کنند.

والدین

3-از نظر جنبه های احساسی نباید فراموش کرد که پسر ها هم به اندازه دختر ها در بیان عواطف و احساسات و ابراز آن ها توانایی دارند به همین دلیل والدین باید سعی کنند آنها را در بیان آنها کمک کنند و اجازه ندهند که آنها از بیان احساسات خود خودداری کنند.

4- پسران در سنین ابتدایی به عشق خود به شوخ طبعی مشهور هستند. اما این کار خیلی زودتر از مهد کودک و شاید حتی قبل از صحبت کردن شروع می شود. فقط کافی است او را موقع شست و شو و در حمام نگاه کنید که چگونه با آب بازی میکند و از آن لذت میبرد. در این وهله سعی کنید همبازی خوبی برای او باشید تا جایی که این احساس در او ارضا شود و دچار ناکامی نشود. شما حتی اگر او را تنها بگذارید او باز هم به بازی خود ادامه میدهد چون از معدود جاهایی است که میتواند بازی و خنده را باهم و برای خود تجربه کند.

حمام

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد