اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

روش هایی برای تمرکز بهتر و انجام بهتر کارها

تمرکز در دنیای پر شتاب و تکنولوژی که در آن زندگی می کنیم باید یکی از بزرگترین چالش های بشر باشد.

به گزارش سایت طلا،تمرکز در دنیای پر شتاب و تکنولوژی که در آن زندگی می کنیم باید یکی از بزرگترین چالش های بشر باشد. متمرکز ماندن از بهترین راه ها برای انجام کارها و پیشبرد زندگی و شغل است.

روی یک چیز تمرکز کنید

کار همزمان روی بیش از یک چیز تنها باعث اتلاف وقت باارزش می شود. وقتی ما از یک کار به سراغ انجام کار دیگری می رویم، مغز ما برای تنظیم مجدد و تمرکز بر کار دوم زمان می برد و زمان با ارزش با تغییر کار از دست می رود. واقعیت این است که چند وظیفه ای یک کابوس بهره وری است.

عوامل حواس پرتی را از بین ببرید

از بین بردن عوامل حواس پرتی به ما کمک می کند تا احساس آرامش کنیم و همچین بخش اساسی از تمرکز است. به طور مثال اگر نیاز به انجام کار دارید، از بخش های بیهوده فناوری جدا شوید. تمام اعلان ها و یادآوری های ایمیل ها و توییت ها و غیره را خاموش کنید و تمام ارتباطات و رسانه های اجتماعی را کنترل کنید و فقط زمانی که آماده هستید تا وقت خود را در آن جا بگذرانید، به آن ها مراجعه کنید.

ذهن را آرام کنید

همچنین رسانه های جتماعی بزرگترین حواسپرتی ما نیست. این افکار خودمان است که وقتی سعی در انجام کاری داریم در ذهن ما می چرخد. به افکار انحرافی گوش ندهید و افکار خود را کنترل کنید و آن ها را به سمت شغل فعلی هدایت کنید. همچنین یک روش عالی برای آرامش ذهنی مدیتیشن است. مدیتیشن می تواند به خاموش کردن گپ مداومی که همه ما گاهگاهی تجربه می کنیم کمک کند. تمرکز می تواند کمک بزرگی باشد.

بی نظمی

از بین بردن شلوغی و بی نظمی روش دیگری برای از بین بردن حواس پرتی است. اگر میز کار، دفتر و سر شما منظم باشد، احتمال حواس پرتی را به حداقل می رسانید.

ورزش

همه ما می دانیم که ورزش انرژی ایجاد می کند. این همچنین یک روش قدرتمند برای کاهش استرس است. زیرا اندورفین توسط غده هیپوفیز آزاد می شود تا احساس درد یا استرس را مسدود کند. ورزش همچنین مسئول ایجاد نورون های جدید در مغز است که به ما امکان پردازش و ذخیره اطلاعات را با سهولت بیشتری می دهد.

توضیح اهداف

روشن بودن اهداف به ما کمک می کند تا تمرکز کرده و در مسیر خود باقی بمانیم. این انگیزه ما را برای ادامه و پایداری هنگامی که فاقد قدرت الهام هستیم، ایجاد می کند.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد