اونس طلا2310.09
مظنه14,946,000
18 گرم3,450,200
ارزش سکه33,673,338
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,700,000
نیم24,200,000
ربع15,400,000

واعظی: کارهای خوب دولت را نام ببرم بحث به درازا می‌کشد

محمود واعظی در مصاحبه متفاوتی با ویژه‌نامه نوروزی روزنامه شهروند، درباره دو دولت حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی سخن گفته است.

به گزارش سایت طلا،محمود واعظی در مصاحبه متفاوتی با ویژه‌نامه نوروزی روزنامه شهروند، درباره دو دولت حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی سخن گفته است.

در بخشی از این مصاحبه او درباره بهترین لحظه‌های هشت سال حکمرانی دولت، گفته است: «شخصا انعقاد برجام را یکی از نقاط عطف تاریخ معاصر ایران و منطقه می‌دانم. روز‌هایی که برجام به ثمر رسید و توانستیم به سال‌ها پرونده‌سازی و عداوت دشمنان در پرونده هسته‌ای غلبه و آن‌ها را مجبور به پذیرش حق غنی‌سازی اورانیوم در ایران کنیم، مثل یک نفس عمیق و طولانی و راحت بود که انگار بعد از سال‌ها کشیدیم.»

رییس دفتر رییس جمهوری خاطر نشان کرد: سال‌های سختی که به دروغ و ظالمانه، حق‌مان را انکار و نفس‌مان را در سینه حبس کرده بودند.

وی ادامه داد: با این حال لحظات خوب این دولت، منحصر به روز‌های انعقاد برجام نبود. احیای دریاچه ارومیه هم از دشواری‌های شیرین ما در دولت بود یا تکمیل فاز‌های میدان گازی پارس جنوبی که علی‌رغم خروج پیمانکاران خارجی و با تکیه بر توان داخلی انجام شد.

رییس دفتر رییس جمهوری با بیان اینکه توسعه حمل‌ونقل ریلی از دیگر کار‌های استراتژیک و رضایت‌بخش بود، افزود: «اگر بخواهم یکی یکی نام ببرم، بحث به درازا می‌کشد. یک روز که گردوغبار سیاست‌بازی‌ها و سیاست‌زدگی‌ها کنار برود، از کار‌های بزرگی که در دوره تدبیر و امید در کشور انجام شد، بیشتر خواهیم شنید.»

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد