اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

چگونه در زندگی خود زمان بیشتری داشته باشیم

یک روز 25 ساعته به همین زودی فرا نمی رسد. تا زمانی که شما روی کره زمین زندگی می کنید، یک شبانه روز تنها 24 ساعت خواهد داشت.

به گزارش سایت طلا ،یک روز 25 ساعته به همین زودی فرا نمی رسد. تا زمانی که شما روی کره زمین زندگی می کنید، یک شبانه روز تنها 24 ساعت خواهد داشت. اما با این حال با استفاده از یک سری مهارت می توانید چند ساعت در روز برای خودتان وقت بخرید.

1. تلویزیون

اگر به زمان بیشتری نیاز دارید، این نقطه شروع خوبی است. اگر تلویزیون را نمی توانید کامل حذف کنید، آن را تنها به تماشای برنامه مورد علاقه خود یا اخباری که باید بشنوید محدود کنید. در غیر اینصورت این وقت تلفی را حذف کنید.

2. اینترنت

جایگزین سریع تلویزیون، اینترنت است. یک رژیم اینترنتی را امتحان کنید که در آن به مدت دو هفته مصرف اینترنت خود را کاهش دهید.

3. بازی ها

به ویژه بازی های ویدئویی می تواند بسیار اعتیادآور باشد و ساعت های زیادی را در طول روز تلف کند. با قاطعیت تمام، قطع بازی های ویدیوئی می تواند زمان زیادی به شما بدهد.

4. کار

کوتاه کردن زمان کاری آسان نیست اما سپردن برخی کارها به دستیارهای مجازی یا قطع کارهایی که مفید نیستند، می تواند به شما کمک کند تا ساعت های کاری خود را پس بگیرید.

5. کارهای روزمره

فراتر از استخدام یک خدمتکار، روش هایی وجود دارد که می توانید زمان کارهایتان را کاهش دهید. پختن وعده های غذایی از قبل، مرتب نگه داشتن همه چیز و حفظ سیستم سازماندهی برای کاهش نیاز به تعمیرات اساسی می تواند زمان بیشتری برای شما فراهم کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد