اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

3 راه ساده برای کسانی که همیشه احساس خستگی می‌کنند

بیایید با این واقعیت شروع کنیم که دلایل سالم برای احساس خستگی و دلایل ناسالم برای احساس خستگی وجود دارد. اگر تمام مدت احساس خستگی می کنید ، نشانه خوبی است که به دلیل ناسالم احساس خستگی می کنید.

3 راه ساده برای کسانی که همیشه احساس خستگی می‌کنند !


بیایید با این واقعیت شروع کنیم که دلایل سالم برای احساس خستگی و دلایل ناسالم برای احساس خستگی وجود دارد. اگر تمام مدت احساس خستگی می کنید ، نشانه خوبی است که به دلیل ناسالم احساس خستگی می کنید. احساس خستگی بعد از تمرین ، دویدن یا شرکت در یک فعالیت فوق برنامه سالم است. احساس خستگی بعد از 10 ساعت خوابیدن و تحرک نکردن در طول روز ، ناسالم است.

اگر مرتبا احساس خستگی می کنید ، ممکن است متوجه رنج و بهره وری یا توانایی تمرکز خود شده باشید. در این مقاله ، بیایید به برخی از رایج ترین دلایل احساس خستگی و نحوه رفع آن بپردازیم.

1. مراقب خودتان نیستید !
احساس خستگی مداوم می تواند نشانه ای باشد که از خود مراقبت نمی کنید.

خود را به عنوان وسیله نقلیه مورد علاقه خود تصور کنید. برای کارکرد بهینه ماشین خود ، به تغییرات منظم روغن ، استفاده از سوخت با کیفیت بالا و مطابقت با برنامه نگهداری منظم نیاز دارید. اگر روغن خود را به طور منظم تعویض نکنید ، ماشین شما به طور کارآمد کار نخواهد کرد. هنگامی که مرتبا احساس خستگی می کنید ، بررسی کنید که آیا به میزان کافی خواب دارید یا خیر. آیا شما 8 ساعت توصیه شده در روز را می خوابید؟ در غیر این صورت ، این می تواند آسان ترین تغییری باشد که می توانید در زندگی خود ایجاد کنید.

خستگی

2. خستگی ذهنی بالا
اگر اندکی پس از شروع کار احساس خستگی کردید ، پس ممکن است مقدار قابل توجهی انرژی ذهنی را درگیر اطرافیان خود کرده اید.

دقیقاً مانند اینكه اعمال جسمی شما می تواند شما را با گذشت زمان خسته كند ، اعمال ذهنی نیز می تواند شما را خسته كند. بیشتر افراد در پایان یک روز کاری طولانی احساس خستگی می کنند. این طبیعی است. شما در تصمیم گیری های مختلف در طول روز از مقدار زیادی انرژی روانی استفاده کرده اید. اگر تصمیمات شما محدود به کار باشد ، احتمالاً بیشتر از روز قبل از احساس خستگی این کار را انجام خواهید داد. اگر تمام مدت احساس خستگی می کنید ، پس با خود و دیگران صادق نیستید.

ذهن

3. شما نسبت به زندگی خود احساس خوبی ندارید !
استرس یک چیز واقعی است دوست من ، اما به خاطر داشته باش که تمام استرس ها بد نیستند. دقیقاً مانند احساس خستگی ، شما نمی خواهید همیشه استرس داشته باشید.

ناامیدی

برخی از دلایل عمده استرس حاد از دست دادن شغل ، طلاق یا مرگ یکی از عزیزان است. همانطور که می بینید ، این نمونه ها شرایط منحصر به فردی هستند که نباید به طور منظم اتفاق بیفتند. با این حال ، وقتی با استرس به طور مداوم احساس خستگی می کنید ، پس با استرس مربوط به فعالیت هایی که روزانه انجام می دهید دست و پنجه نرم می کنید. شایع ترین این عوامل ناراضی بودن در شغل ، احساس ناامنی در رابطه یا داشتن کار سنگین است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد