اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

با انجام این کار ها رسیدن به اهدافتان راحت از همیشه خواهد بود !

شاید هدف شما تغییر مسیر زندگی از طریق درست کردن عادت های بزرگ و مفید باشد یا شروع کار یا ازدواج باشد. یا می خواهید خانه ای بخرید ، ترفیع پیدا کنید یا به سفر بروید. به نوع زندگی خود فکر کنید که اگر به آرزوهای خود برسید. در اینجا ما روش هایی را به شما معرفی میکنیم که میتواند شما را در رسیدن به موفقیت از طریق عادت های خود کمک میکند.

با انجام این کار ها رسیدن به اهدافتان راحت از همیشه خواهد بود !


چه هدف بزرگی در زندگی دارید که با رسیدن به آن زندگی شما متحول میشود ؟

شاید هدف شما تغییر مسیر زندگی از طریق درست کردن عادت های بزرگ و مفید باشد یا شروع کار یا ازدواج باشد. یا می خواهید خانه ای بخرید ، ترفیع پیدا کنید یا به سفر بروید. به نوع زندگی خود فکر کنید که اگر به آرزوهای خود برسید. چقدر این احساس و قدرت را در شما ایجاد می کند؟ این همان جایی است که به شما میگوید که باید در زندگی اهداف شخصی داشته باشید.

هدف

ایجاد اهداف شخصی
جایی که بسیاری از افراد گیر می کنند انتخاب هدف مناسب است. با برداشتن یک تکه کاغذ شروع کنید و شروع به نوشتن همه کارهایی که می خواهید انجام دهید ، مهم نیست که عجیب هستند یا بسیار بلند پروازانه فقط بنویسید. به دسته هایی مانند سلامت جسمی و روانی ، زندگی شخصی ، خانواده و زندگی اجتماعی ، شغلی ، معنویت و غیره فکر کنید. هنگامی که چند ده هدف ذکر کردید ، اهداف مشابه را گروه بندی کنید و مواردی را که با شما صحبت نمی کنند قطع کنید. بیشتر افراد فقط وقت و انرژی لازم را دارند تا همزمان یک یا دو هدف را دنبال کنند. ترفند اولویت بندی این است که اهداف اساسی را که مانند یک دومینو در زندگی شما عمل میکنند را بشناسید.


1. در هر مهارتی که مورد علاقه شما باشد سعی کنید متخصص شوید

در دنیای امروز آنچه که بیشتر از همه مهم است ، مهارت است. مهارت در هر زمینه ای برای شما امتیاز محسوب میشود. برای یاد گرفتن مهارت های جدید و مورد علاقه خود نیاز نیست به دانشگاه بروید و مدرک بگیرید. هزاران کلاس و دوره آموزشی در سایت ها و آموزشگاه های مختلف وجود دارد که میتوانند به شما مهارت های مختلفی را آموزش دهند. مهارت ها کلید موفقیت و ایجاد فرصت های جدید است.

مهارت

3. جنبه بخشندگی خود را تقویت کنید
چرا این هدف: وقتی احساس بدی نسبت به خود داریم ، تمایل داریم که مشکلات خود را بدتر از آنچه هستند ، ببینیم. احساس میکنیم که مشکلاتی که داریم غیر قابل حل شدن هستتد. اما اینجاست که بخشش و کمک به دیگران میتوانند به ما قدرت و توانایی باز اندیشی و شروع دوباره را بدهد.

4. در مورد خود بنویسید
نوشتن بهترین راه توضیح خود و بیان خواسته ها و گفتن حرف ها است. احساسات خود را به نوشته ها منتقل کنید از هرچه که دوست دارید بنویسید. چگونه شروع کنیم: اگر نمی دانید در مورد چه چیزی بنویسید ، درباره تجربیات زندگی خود ، علایق خود یا مشاهدات خود از جهان بنویسید.

5. خانه خود را زنده نگه دارید، حس زنده بودن به آن ببخشید.
چرا این هدف: نوسازی خانه ، خواه تمیز کردن ، یا عوض کردن برخی مبلمان یا انجام یک بازسازی کامل ، می تواند باعث تازگی و شادابی در شما شود و شما را نسبت به تازه کردن خود و چیز هایی در وجود خود دارید نیز ترغیب کند..

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد