اونس طلا2414.52
مظنه14,436,000
18 گرم3,332,500
ارزش سکه32,524,308
قدیم (بهار)37,900,000
جدید (امامی)40,450,000
نیم23,600,000
ربع14,900,000

ساخت اینستاگرام مخصوص کودکان زیر 13 سال!

طبق بیانیه جدیدی که کمپانی فیسبوک منتشر کرده، این شرکت در مراحل اولیه ساخت اینستاگرام مناسب برای کودکان زیر 13 سال قرار دارد.

به گزارش سایت طلا ،طبق بیانیه جدیدی که کمپانی فیسبوک منتشر کرده، این شرکت در مراحل اولیه ساخت اینستاگرام مناسب برای کودکان زیر 13 سال قرار دارد.

Vishal Shah، مدیر خدمات اینستاگرام در مورد این پروژه پستی منتشر کرد و اعلام کرد این برنامه زیر نظر مستقیم Adam Mosseri، مدیر اینستاگرام، خواهد بود. این پروژه توسط Pavni Diwanji، رهبری میشود. این مدیر حال حاضر فیسبوک در گذشته روی یوتوب برای کودکان و دیگر خدمات مشابه برای نوجوانان در گوگل کار کرده است.

پست منتشر شده توسط Vishal Shah:

خوشحالم که اعلام می کنم در اینده، این پروژه را در بالاترین اولویت خودمان قرار داده ایم. ما یک محیط نوجوان محور در ترکیب با دیگر محصولاتمان خواهیم ساخت که روی دو موضوع تمرکز دارد:

تقویت امنیت شبکه ها برای بی خطر ترین تجربه ممکن برا نوجوانان و 2. ساخت نسخه ای از اینستاگرام که برای اولین بار به نوجوانان اجازه میدهد انرا در محیطی ایمن تجربه کنند.

این خبر برای اولین بار موقعی رسانه ای شد که اینستاگرام اعلام کرد ویژگی های جدید مختص نوجوانان به نرم افزارش اضافه کرده است. طبق قوانین، افراد زیر 13 سال اجازه استفاده از اینستاگرام را ندارند ولی آن ها برای دور زدن قوانین، سن واقعی خود را پنهان میکنند. اینستاگرام از این موضوع واقف است و به همین دلیل در حال توسعه هوش مصنوعی برای تشخیص سن حدودی کاربران است تا از خردسالان محافظت کند.

برای مثال بزرگسالان مجاز به ارسال پیام به کاربران زیر 13 سالی که جزو مخاطبانشان قرار ندارند نیستند. همچنین با حذف خردسالان از کاربران پیشنهادی و دیگر صفحه های عمومی اینستاگرام، محافظت بیشتری برای انها پدید می اید. همچنین نظرات نامناسب بزرگسالان نیز برای افراد زیر سن 13 سال نمایش داده نخواهد شد.

فیسبوک می داند کودکان زیادی مشتاق به استفاده از اینستاگرام هستند بنابراین این پروژه را در اولویت خود قرار داده تا محیطی امن با نظارت والدین برای انها به وجود اورد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد