اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک
 

3 دلیل مهم که مانع از لاغر شدن شما میشود !

شما تغییرات بزرگی در رژیم غذایی خود ایجاد کرده اید و یک برنامه ورزشی خوب را شروع کرده اید . اما نمیدانید چرا وزن شما کم نمیشود یا توانسته اید کمی وزن کم کنید. اما خب باید گفت که دلایلی وجود دارد که میتواند در فرایند کاهش وزن شما اختلال ایجاد کند.

3 دلیل مهم که مانع از لاغر شدن شما میشود !


شما تغییرات بزرگی در رژیم غذایی خود ایجاد کرده اید و یک برنامه ورزشی خوب را شروع کرده اید . اما نمیدانید چرا وزن شما کم نمیشود یا توانسته اید کمی وزن کم کنید.

ممکن است چند دلیل وجود داشته باشد. مطمئناً ، همه به برخی اطلاعات و دانش اضافی نیاز دارند تا به بهترین روش ها برای کاهش وزن آگاهی داشته باشند. بنابراین اگر از خود می پرسید که چرا لاغر نمی شوید ، در اینجا 4 موردی که باعث ایجاد آن می شوند آورده شده است.

کاهش وزن

1. تمرین بیش از حد
شما یک روند تمرینی جدید را شروع کرده اید و همه تلاش خود را میکنید که هرجور شده به آن پیابند باشید. در ست های بالا تمرین میکنید و حس خوبی نیز دارد. اما کجای کار میلنگد ؟ این روش اشتباه است، چون بدن شما به استراحت نیاز دارد و بهتر است شما اجازه دهید بدن استراحت کند. وقتی بیش از حد ورزش می کنید مغز خود را تحت فشار قرار داده اید.

تمرین

تمرین بیش از حد ممکن است منجر به آسیب دیدگی ، پارگی عضلات و کشیدگی شود. همچنین می تواند سیستم ایمنی بدن شما را ضعیف کرده و شما را در معرض بیماری قرار دهد. به همین دلیل لازم است که از سندرم تمرین بیش از حد فرار کنید. وقتی هورمون های استرس شما بالا است ، کاهش وزن دشوارتر است ، زیرا بدن شما می خواهد آنچه را که دارد حفظ کند. بنابراین ، به طور منظم ورزش کنید ، اما برای بهبود تناسب اندام و کاهش وزن خود به خود زمان اختصاص دهید تا استراحت کنید و ریکاوری کنید.

2. خواب کافی نیست
اگر کمبود خواب را تجربه می کنید ، بدن شما شروع به فکر کردن می کند که نوعی تروما اتفاق می افتد ، وگرنه چرا نمی خوابید؟

این اتفاق همچنین می تواند منجر به افزایش سطح هورمون استرس شود و با گذشت زمان ، بسیار ناخوشایند می شوند. مطالعات نشان می دهد که کمبود خواب به دلیل افزایش مصرف غذا می تواند منجر به افزایش وزن شود. یک مطالعه اشاره کرد که "افزایش مصرف غذا در هنگام خواب ناکافی سازگاری فیزیولوژیکی برای تأمین انرژی مورد نیاز برای حفظ بیداری اضافی است.

3. به اندازه کافی غذا نخوردن
این ممکن است گیج کننده به نظر برسد ، کما اینکه اگر کم می خورید مطمئناً باید لاغر شوید ، درست است؟ همه اینها به متابولیسم و ​​دوباره مسئله هورمون استرس برمی گردد. اگر فکر می کنید که چرا بعد از این همه ورزش لاغر نمیشوید وقت آن است که نگاهی بیندازیم چه چیزی و چه مقدار می خورید ، زیرا ممکن است دچار کمبود کالری شوید. هنگامی که تعداد کالری دریافتی شما برای نوع بدن شما کافی نیست ، بدن شما فکر می کند که نوعی از سوئ تغذیه وجود دارد ، زیرا شما خود را به اندازه تغذیه نمی کنید.



خبر های فعال سایت 0

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد