اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تک فرزندی و معایبی که والدین از آن بی خبرند !

امروزه بسیاری از والدین به داشتن تنها یک فرزند تمایل بسیاری دارند و این میتواند دلایل مختلفی داشته باشد اما باید گفت که داشتن تنها یک فرزند میتواند به راحتی به کودک شما ضربه بزند و ممکن است پیامد های خوبی را به همراه نداشته باشد.

تک فرزندی و معایبی که والدین از آن بی خبرند !


امروزه بسیاری از والدین به داشتن تنها یک فرزند تمایل بسیاری دارند و این میتواند دلایل مختلفی داشته باشد اما باید گفت که داشتن تنها یک فرزند میتواند به راحتی به کودک شما ضربه بزند و ممکن است پیامد های خوبی را به همراه نداشته باشد. از جمله مشکل در ارتباط گیری با سایر افراد ، احتمال گرایش به گوشه گیری و انزوا و سایر مواردی که در پایین به آن اشاره خواهیم کرد.

تک فرزندی

1- ممکن است رابطه برابر را یاد نگیرند ، یعنی یا فرمان می دهند یا فرمان میگیرند.

2- مطالعات نشان داده که هزینه و وقت برای بزرگ دو فرزند از تک فرزند ها کمتره چون شب که به خانه میروید شما لازم دارید که وقتی را با فرزند خود بگذرانید. هرچند بازی با کودکان و آموزش آنها وظیفه والدین است اما داشتن یک همبازی در خانه برای بازی با یکدیگر بسیار گزینه خوبی است.

کودک

3- احتمال اینه تک فرزندان به گوشه گیری و انزوا روی بیاورند بسیار بالا است. در ارتباط گرفتن با دیگر دچار مشکل هستند. داشتن یک دختر یا برادر در خانه میتواند میزان احتمال گرایش تک فرزند را به انزوا و گوشه گیری بسیار کم کند.

4- کودک ممکن است فشار زیادی از جانب والدین داشته باشد تا خوب عمل کند یا در مدرسه و فعالیت های دیگر نمرات خیلی بالا کسب کند.

5- ارتباط مکرر والدین به فرزندان و تا حدودی دخالت های زیاد آنان در زندگی کودک ممکن است کودک را نسبت به والدین خسته کند و او را از آن ها دور کند.

تک فرزند

6- کودک ممکن است زمان بیشتری برای دوست پیدا کردن نیاز داشته باشد. هرچند این فرایند میتواند با کمک والدین نیز به درستی جلو برده شود. وجود یک فرزند دیگر میتواند به شما فرزند کمک کند که فرایند دوست یابی را برای تک فرزند شما راحت کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد