اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

با انجام این عادت های ساده از 100 درصد مغز خود استفاده خواهید کرد !

در دنیایی که مشغله های ذهنی و روحی هر دقیقه به انسان وارد میشود و مغز ما را دچار تشویش و آشفتگی میکند لازم است که راهکار هایی را به کار بگیریم تا از اشفتگی ذهنی دوری کرده و مانع از به هم ریختی زندگی خود شویم.

با انجام این عادت های ساده از 100 درصد مغز خود استفاده خواهید کرد !


در دنیایی که مشغله های ذهنی و روحی هر دقیقه به انسان وارد میشود و مغز ما را دچار تشویش و آشفتگی میکند لازم است که راهکار هایی را به کار بگیریم تا از اشفتگی ذهنی دوری کرده و مانع از به هم ریختی زندگی خود شویم. راه هایی ساده و بدون هزینه که شما را در رسیدن به اهدافتان کمک میکند و در های جدیدی را در حوزه های شغلی و تحصیلی و حتی شخصی برای شما باز میکند.

در اینجا ما 3 راه حل قوی و ساده برای شما آماده کرده ایم که با تبدیل آن ها به عادت میتوانید قدرت مغز خود را در تجزیه و تحلیل اطلاعات بالا برده و مانع از آشفتگی ذهنی شوید.

1. خود را تشویق به انجام کار های خلاقانه کنید


شما همان چیزی هستید که مصرف می کنید. این امر هم در مورد رژیم غذایی سنتی و هم در مورد رژیم غذایی که ذهن شما را تغذیه می کند صادق است. کودکان با مغزهای فیلتر نشده وارد این دنیا می شوند. همه چیز را به راحتی به خود جذب می‌کنند. با دسترسی به یک مغز جذب کننده ، ذهن خود را به روی تجربیات و ایده های جدید باز می کنید. دنیای خود را بدون انتقاد می بینید و دانش کسب می کنید.

خلاقیت

آیا می خواهید برای خلاقیت میانبر داشته باشید؟ مدیتیشن را امتحان کنید. فقط بی سر و صدا بنشینید ، ذهن خود را پاک کنید و بفهمید چه افکاری در سطح ظاهر می شوند. به احساسات بدن و نوع آنها توجه کنید. همچنین ، می توانید خود را در معرض دیدگاه های مختلف قرار دهید.

2. دلیل خلاقیت
"من به آن فکر می کنم" پاسخی است که اگر به زمان بیشتری برای تفکر نیاز داشته باشید به خود می گویید. همچنین ، این نشانه این است که من وارد حالت خرد خلاق می شوم. اینجا جایی است که شما خلا ها را به طور سیستماتیک تجزیه و تحلیل می کنید ، به دنبال الگوها می گردید و ایده ها را تجربه می کنید.

خلاقیت

3. خلاقیت را با سایر جنبه های زندگی خود ارتباط دهید.


دکتر کارسون مسیر اتصال به خلاقیت را چنین تعریف می کند: "یک حالت توجه متمرکز که به شما امکان می دهد ارتباطات بین اشیا یا مفاهیمی را ببینید که ماهیت کاملاً متفاوتی دارند."

شما می توانید با هدف قرار دادن رویاپردازی ، این روند را در مغز خود شروع کنید. این کاری است که ما معمولاً در کودکی انجام می دهیم اما امروزه در زندگی پرمشغله وقت نمی گذاریم ، شاید به این دلیل که مردم دوست ندارند با افکار خود تنها باشند ، همانطور که کریس بیلی در کتاب Hyperfocus خود می گوید: چگونه باشیم در دنیای حواس پرتی سازنده تر است.

جنبه های زندگی

وظیفه ای را که از آن لذت می برید انتخاب کنید تا ذهنیتان را در یک حالت مثبت قرار دهید. مثل این است که مغز خود را روی خلبان خودکار قرار دهید تا نقاط اطلاعات را به هم متصل کند و ایده های خلاقانه جدیدی را شکل دهد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد