اونس طلا2330.76
مظنه15,306,000
18 گرم3,533,400
ارزش سکه34,484,418
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,150,000
نیم24,800,000
ربع14,900,000

خبر خوش وزیر آموزش و پرورش به معلمان حق التدریس/تابستان ۱۴۰۰ کلاس‌های جبرانی دانش‌آموزان برگزار می‌شود

وزیر آموزش و پرورش گفت: دولت به من قول پرداخت حق التدریس‌های معوق معلمان را تا پایان امسال داده است.

به گزارش سایت طلا،محسن حاجی میرزایی گفت: همه تلاش خود را می‌کنیم که پایان خوشی برای پرداخت حق التدریس همکارانمان در سال ۹۹ داشته باشیم.

BOX:491553617

بیش از صد هزار نفر از معلمان حق التدریس ۶ ماه از حقوق سال تحصیلی جاری و ۲ ماه از حقوق سال تحصیلی گذشته را هنوز دریافت نکرده اند.

تابستان ۱۴۰۰ کلاس‌های جبرانی دانش‌آموزان برگزار می‌شود

محسن حاجی میرزایی روز چهارشنبه در حاشیه آخرین نشست هیأت دولت در سال ۱۳۹۹، اظهار کرد: برنامه‌ریزی برای تشکیل و برگزاری کلاس‌های جبرانی در تابستان سال آینده، یکی از اولویت‌های ما، برای جبران آموزش از دست رفته در ایام کرونا است.

وی با تشکر از زحمات فرهنگیان برای ادامه روند آموزش باکیفیت، در بستر مجازی در طول سال ۹۹، تصریح کرد: قطعاً در سال گذشته فعالیت‌های گسترده‌ای برای ارائه خدمات آموزشی به دانش آموزان انجام شده است. اما باز هم باید ارزیابی دقیق‌تری داشته باشیم و برای برخی از دانش آموزان، که به هر دلیلی از آموزش با کیفیت، محروم بوده و یا نیازمند به فعالیت‌های جبرانی هستند، فعالیت‌های جبرانی پیش بینی و اجرا کنیم.

به گزارش وزارت آموزش و پرورش، وزیر در مورد حضوری یا غیرحضوری بودن کلاس‌های درس در سال جدید، گفت: وزارت آموزش و پرورش، همیشه متقاضی حضوری بودن فعالیت‌های آموزشی بوده است؛ ولی حضوری یا غیرحضوری بودن مدارس، به تصمیم ستاد ملی کرونا بستگی دارد.

وی اضافه کرد: ستادملی کرونا، به دلیل نگرانی از سلامت دانش آموزان، اجازه حضور دانش آموزان در کلاس و ارائه آموزش حضوری را به ما نداده است. اگر شرایط سال آینده، مانند امروز باشد از طریق بستر مجازی، آموزش را ادامه خواهیم داد و درصورت کسب اجازه از ستادملی کرونا، آموزش حضوری خواهیم داشت.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد