اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

3 کار کاملا ساده که رسیدن به موفقیت را تضمین می‌کند !

چرا اندازه گیری اهداف بسیار مهم است؟ این خاصیت نقش ستون فقرات را در رسیدن به موفقیت بازی می کند. راه را برای بقیه مراحل آسان می کند و احتمال پیشرفت موفقیت آمیز شما را افزایش می دهد.

3 کار کاملا ساده که رسیدن به موفقیت را تضمین می‌کند !



راز یک زندگی موفق تعیین هدف موثر است ، و راز تعیین هدف موثر اهداف هوشمند است.

چرا اندازه گیری اهداف بسیار مهم است؟ این خاصیت نقش ستون فقرات را در رسیدن به موفقیت بازی می کند. راه را برای بقیه مراحل آسان می کند و احتمال پیشرفت موفقیت آمیز شما را افزایش می دهد.

در این پست به شما در مورد اهمیت اهداف قابل اندازه گیری و اینکه چگونه آنها می توانند توانایی شما برای دستیابی به اهداف در زندگی را افزایش دهند یک سری نکات مهم را آموزش می‌دهیم.

1. اهداف قابل اندازه گیری خاص هستند
وقتی هدف را قابل اندازه گیری می کنید ، طبیعتاً ویژگی بیشتری به آن می بخشید.

به آن اینگونه نگاه کن:

در ابتدا شما هدف رسیدن به تناسب اندام را در ذهن داشتید. با این حال ، شما واقعاً نمی توانید چیزی را در این هدف اندازه بگیرید. برای اینکه قابل اندازه گیری باشد ، تصمیم دارید ورزش را به برنامه روزانه خود اضافه کنید. این به شما کمک می کند تا قدرت تحمل داشته باشید و عضلات خود را تقویت کنید. یک بار دیگر ، هنوز نمی توانید پیشرفت خود را بسنجید. بنابراین سرانجام ، آنرا محدود می کنید و هر روز 15 دقیقه تمرین می کنید.

اهداف

در این هدف ، شما اساساً اندازه گیری می کنید که چه مقدار تناسب اندام می خواهید به سبک زندگی خود اضافه کنید و در عین حال آن را خاص کنید. در واقع ، شما جزئیات بیشتری را به این روش اضافه کرده اید که اگر آگاهانه تلاش می کردید ، این کار را می کردید.

هنگامی که تحت فشار برنامه ریزی اهداف موثر هستید ، ممکن است گیج کننده باشد. بنابراین ، مفید است که به سادگی افزودن جنبه اندازه گیری ، اهداف شما را بسیار واضح و مشخص می کند.

2. اهداف قابل اندازه گیری قابل دستیابی هستند
همانطور که قبلاً ذکر شد ، اهدافی که دستیابی به آنها امکان پذیر نیست ، به هیچ وجه هدف نیستند. برنامه ریزی برای یک چیز قابل دستیابی بسیار مهم است. در غیر این صورت ، مهم نیست که هر چقدر خوب همه چیز را برنامه ریزی کنید و برای آن تلاش کنید ، هرگز به مقصد مورد نظر خود نخواهید رسید.

بین غیر واقعی بودن و پیمودن مسافت اضافی مرز خوبی وجود دارد. عالی است که بخواهید به اهداف جدید برسید. اما گاهی اوقات ، این جاه طلبی می تواند شما را از بین ببرد و شما را به سمت چیزی غیرممکن سوق دهد.

پیشرفت

به عنوان مثال ، اگر می خواهید تخصص کار خود را گسترش دهید بسیار عالی است. با وجود 10 سال کار در بخش فروش ، اکنون می خواهید در بخش بازاریابی نیز کار هایی انجام دهید. هدف شما به سادگی گسترش مهارت های خود است. اگرچه این هدف مثبت است ، اما اگر قصد دارید در هر دو بخش در کنار هم کار کنید ، این یک امر غیرواقعی است. اگر خود را در وضعیت گیج کننده ای از این دست دیدید، توجه خود را معطوف به اندازه گیری هدف کنید. طبیعتاً دستیابی به موفقیت نیز بیشتر خواهد شد.

3. اهداف قابل اندازه گیری مرتبط هستند

وقتی برای اطمینان از پیگیری پیشرفت می توانید یک هدف را اندازه گیری کنید ، ناخودآگاه در ذهن خود می دانید که آیا می توان به آن دست یافت یا خیر. این صدای ناخودآگاه در ذهن شما ارتباط هدف را با روال زندگی مداوم شما یادآوری می کند. اهداف قابل اندازه گیری باید دقیق باشند. هنگامی که این دقت را به اهداف خود اضافه می کنید ، تصور روشنی از اینکه آیا هدف در حال حاضر می تواند در زندگی شما جای گیرد یا خیر ، به دست می آورید. به عنوان مثال ، اگر قصد دارید یک جلسه تمرینی یک ساعته به تمام 7 روز هفته خود اضافه کنید ، می توانید درک کنید که آیا زمان کافی برای جا دادن آن را دارید یا نه.

رشد

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد