اونس طلا2414.52
مظنه14,476,000
18 گرم3,341,700
ارزش سکه32,614,428
قدیم (بهار)37,900,000
جدید (امامی)40,450,000
نیم23,600,000
ربع14,900,000

4 توصیه از انیشتین برای داشتن فرزندان باهوش

همه والدین دوست دارند که فرزندانی باهوش و خلاق داشته باشند. در مدرسه و در میان دوستان خود بدرخشند و در آینده نیز به موفقیت های خوبی دست پیدا کنند. اما باید گفت که تربیت یک کودک باید به گونه ای باشد که زمینه های خلاقیت و رشد او را فراهم کرد.

4 توصیه از انیشتین برای داشتن فرزندان باهوش


همه والدین دوست دارند که فرزندانی باهوش و خلاق داشته باشند. در مدرسه و در میان دوستان خود بدرخشند و در آینده نیز به موفقیت های خوبی دست پیدا کنند. اما باید گفت که تربیت یک کودک باید به گونه ای باشد که زمینه های خلاقیت و رشد او را فراهم کرد. جدا از مسائلی که در رشد کودک موثر هستند حالا چه به صورت شرکت در کلاس های آموزشی و یا شرکت در دوره های زبان آموزی و ... یکی سری از مفاهیم ذهنی و شناختی وجود دارد که باید همیشه در اختیار فرزندانمان باشد تا بتوانند رشد شناختی و ذهنی خوبی را تجربه کنند.

کودک باهوش
در اینجا ما 4 توصیه از انیشتین را برای داشتن فرزندان باهوش را برای شما آماده کرده ایم که در واقع همه به یک سری از مفاهیم اشاره دارد که میتوانند در رشد رشد خلاقیت و هوش کودک شما تاثیر گذار باشند.

1- اگر میخواهید فرزند باهوشی و خلاقی داشته باشید، برایشان داستان های تخیلی تعریف کنید ؛ چون قدرت تخیل از فرزندان شما یک مخترع می‌سازد

2- برای کودک مدام مثال بزنید چون این تنها راه آموزش است. مثال آوردن موضوعات سخت را برای کودکان قابل فهم و آسان می‌کند.

3- کودکان و دانش آموزان بشکه های خالی نیستند که بخواهید پرشان کنید، بلکه آنها مشعل هایی هستند که باید شعله ور شوند. منظور انیشتین این است که به صورت مداوم سعی نکنید که اطلاعات حفظی را وارد ذهن کنید. بجای این کار کنجکاوی او را تحریک کنید. مثلا اگر شما سوالی پرسید سعی کنید جواب او را با خوشرویی بدهید.

تخیل

4- به کودکان خود عشق هدیه دهید، از این نترسید که کودکانتان لوس شوند. سعی کنید در بغل کردن ، بوسیدن و عشق دادن به فرزندانتان خسیس نباشید. همه اینها بر روان کودک تاثیر می‌گذارند و کودک یاد میگیرد که بدون انتظار به دو رو بر خود عشق بورزد.

عشق

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد