اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

کمپانی کمیک دی سی هشدار داد هیچ کسی نمی تواند دست به این کار بزند

کمپانی کمیک های دی سی مجموعه nft های بتمن را منتشر می کند.

به گزارش سایت طلا،کمپانی کمیک های دی سی مجموعه nft های بتمن را منتشر می کند. این کمپانی هشدار داد هیچ کس دیگر نمی تواند دست به این کار بزند.

کمپانی کمیک دی سی در حال انتشار مجموعه nft های بتمن است... شما جرئت نمی کنید توکن های بتمن خودتان را بسازید!

کمپانی کمیک دی سی، یکی از بزرگ ترین و قدیمی ترین کمپانی های کمیک بوک های امریکا، در حال رصد دقیق صنعت nft و انتشار مجموعه های خودش است.

همکاری اخیر کمپانی کمیک دی سی و ویو، که یک استارتاپ انحصاری ساخت مجموعه nft هاست، شروع فازی جدید در استراتژی تجارت استودیوی کمیک آمریکایی است. این کمپانی اخیرا یک مجموعه دیجیتال از مجسمه های بتمن با طرح سیاه و سفید منتشر کرده است.

کمیک دی سی: بتمن سیاه و سفید، سری 4

این مجموعه از 4 طرح مختلف تشکیل شده است. هر طرح تعداد محدود کپی دارد؛ پس ارزش آن ها به نادر بودنشان بستگی دارد. یک تصویر دیجیتال از نایت وین گران بها ترین توکن این مجموعه است که از 1850 کپی تشکیل شده و 89.99 دلار ارزش دارد.

فروش همه ی توکن ها برای دی سی حدود 1 میلیون دلار در امد کسب می کند. در بازار دسته دوم ها، هر توکن می تواند ارزش بیشتری پیدا کند. به خصوص با توجه به رشد اخیر nft ها.

علاقه ی دی سی کمیک بیهوده نیست. دنیای مجموعه های دیجیتال در حال جلب توجه کمپانی های بزرگ است. این حقیقت قبلا در موارد زیادی مثل کارت های دیجیتال باشگاه های فوتبال اروپا، برنامه ی تاپ شات در بسکتبال و مزایده ی کریستی که اخیرا گران بها ترین مزایده ی nft در تاریخ به قیمت 69.3 میلیون دلار بوده است، ثابت شده است.

جای تعجب نیست که کمپانی کمیک دی سی هم سهمش را می خواهد. به خصوص اینکه این کمپانی قانونا حق انحصاری انتشار پر سود ترین ابر قهرمان تاریخ یعنی بتمن را در اختیار دارد. در حالی که بعضی nft ها از قبل طرح های بتمن خودشان را فروخته اند و هیچ پولی در جیب کمپانی دی سی نرفته است.

ساخت توکن های بتمن را متوقف کنید وگرنه...

به نظر می رسد کمپانی دی سی آماده جنگ است. یک یادداشت درز کرده نشان می دهد این کمپانی به تیم طراحانش هشدار داده همه ی حقوق همه ی شخصیت های منتشر شده را در انحصار تجاری خودش دارد و هر انتشاری به شکل nft یا هر شکل دیگر بدون اجازه کمپانی پیگیری خواهد شد.

"دی سی در حال جستجوی فرصات ها برای ورود به بازار و انتشار و فروش اثار هنری دیجیتال با nft است که هم شامل اثار مخصوص nft و هم اثاری که برای کتاب های کمیکش منتشر شده است می شود.

همانطور که دی سی در حال بررسی پیچیدگی های بازار nft است و ما روی راه حلی مناسب برای همه ی افراد حاضر یعنی مجموعه دار ها و طرفدار ها هستیم، لطفا توجه داشته باشید که پیشنهاد فروش هر اثر دیجیتال مربوط به دی سی چه با nft ها چه بدون انها، چه طراحی شده برای انتشارات دی سی یا طراحی شده خارج از کمپانی، قابل قبول نیست و پیگیری خواهد شد."

به نظر می رسد این یادداشت اغاز همکاری هنرمند سابق دی سی، خوزه دلبو و هنرمند کریپتو، ترور جونز است که مجموعه nft های طرح بتمن را ساخت و به قیمت 540.86 اتریوم معادل بیش از 200000 دلار در ان زمان در مارکرپلیس به فروش رساند.

طبق اخبار، دلبو بیش از 1.95 میلیون دلار با فروش nft های مختلف شخصیت های کمیک دی سی به دست اورده است که کمپانی دی سی احتمالا از شنیدن ان اصلا خوشحال نخواهد شد. اگر این روند تغییر نکند، کمپانی دی سی از هر روش قضائی برای پیگیری این موضوع استفاده خواهد کرد.

به هر حال در بلاکچین هرکسی می تواند صاحب یک توکن باشد... اما اگر این توکن به کمیک های دی سی مربوط باشد، در دنیای قضائی، این استودیو ممکن است دیدگاه دیگری داشته باشد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد